گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Flip بصورت رسمی معرفی شد

سامسونگ در رویدادی رسمی از جدیدترین پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 خود پرده برداری کرد. در کنار این پرچمداران قدرتمند شاهد رونمایی دومین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت بعنی گلکسی Z Flip نیز بوده ایم. پیش از این شایعاتی از این محصول شنیده بودیم و حالا در ادامه به بررسی مشخصات کامل در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات سامسونگ گلکسی Z Flip

صفحه نمایشی 6.7 اینجی از جنس داینامیک آمولد با رزولوشن 1080×2636 پیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده. همانند پرچمداران جدید این شرکت؛ سامسونگ گلکسی Z Flip از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O بهره برده.

نحوه تا شدن و انعطاف پذیری این صفحه نمایش از بالا به پایین می باشد که همانند طراحی می باشد که پیش از موتورولا ریزر از آن استفاده کرده بود. البته چنین طراحی ما را به یاد گوشی های کلاسیک تاشو سامسونگ می اندازد.

صفحه نمایش 1.1 اینچی ثانویه از جنس سوپر امولد در نظر گرفته شده توانایی نشان دادن ساعت، اعلان ها و باتری را دارد

برای دوربین سلفی از یک سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده شده. دوربین های دوگانه این گوشی انعطاف پذیر نیز به یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده اند. باتری 3300 میلی آمپری در نظر گرفته شده با شارژر 15 وانی شارژ سریع این گوشی چنگی به دل نمی زند و توقع می رفت حداقل از باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی انعطاف پذیر با توجه به ابعاد صفحه نمایش در نظر گرفته شده، استفاده شود.

اما در بخش پردازنده توقع می رفت که جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 برای این گوشی در نظر گرفته شود، اما شاهد حضور پردازنده گیمینگ اسنپدراگون 855 پلاس بو.دیم. گلکسی Z Flip تنها در یک مدل با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی با قیمت 1380 دلاری از فردا پیش فروش خود را آغار خواهد کرد.

منیع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود