سرنوشت نمایشگاه MWC 2020 چه خواهد شد؟ / کرونا ویروس گریبان MWC را گرفت

در چند روز گذشته شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیم بر بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند داشته. برای مثال سامسونگ تا چند روز شرکت های اصلی خود را در کرده جنوبی تعطیل کرده بود. اما شاید بدترین اتفاقی که در عرصه تکنولوژی و گوشی های هوشمند کرونا ویروس می تواند دلیلش باشد، لغو نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا است.

بسیاری از شرکت ها با توجه به شیوع گسترده این ویروس اعلام کرده اند هیچ برنامه ای برای حضور در نمایشگاه MWC 2020 ندارند. برای مثال تا به امروز شیائومیف اوپو و ال جی بصور رسمی اعلام کرده اند که دز این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد. از طرفی کارمندان سامسونگ در امریکا نیز تمام بلیط های خود را برای سفر به بارسلونا لغو کرده اند.

اما امروز خبری منتشر شده که نشان دهنده عمق فاجعه است. مسئولین برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده اند که به دلیل شیوع بسیار گسترده ویروس کرونا و همچنین انصراف بسیاری از شرکت های معتبر در عرصه گوشی های هوشمند از حضور در این نمایشگاه، نمایشگاه MWC 2020 برگزار نخواهد شد.

تنها باید منتظر بود و دید این خبر تا چه اندازه درست است و آیا تا روز برگزاری این مراسم که قرار بود از تاریخ 24 فوریه آغاز شود، خبر دیگری منتشر خواهد شد یا خیر .

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد