بهترین مادهای ماشین برای GTA 5 که هر گیمری را جذب می کند

تابحال مادهای زیادی برای بازی GTA 5 منتشر شده است که هر کدام ویژگیهای خاص خود را داشته اند. اما مادهای ماشین یکی از پرطرفدارترین در بین جی تی ای دوستان است و حالا ما قصد داریم که بهترین مادهای ماشین را برای این عنوان معرفی کنیم.

همچنان در اوج

هنوز هم بازی GTA 5 محبوبیت خاص خودش را دارد و هنوز هم به فروش بسیار خوب خود ادامه می دهد. عنوانی که راک استار گیمز بیشتر از سه نسل آن را حمایت کرده است و به تازگی آن را کنار گذاشته است.

تصور کنید که انواع ماشین های Sport را در بازی جی تی ای در اختیار داشته باشید، قطعا حسی بسیار خوشایند خواهد بود. مادسازها به استفاده از توانمندی های خودشان، ماشین های مختلفی را به GTA 5 اضافه کرده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پورشه

ماشین پورشه یکی از مورد علاقه ترین خودروهایی است که در دنیا وجود دارد. یقینا علاقه مند هستید که یک پورشه بسیار زیبا داشته باشید و با آن در خیابان ها رانندگی کنید. این ماد برای کسانیکه عاشق بازی جی تی ای هستند بسیار عالی خواهد بود.

هوندا  NSX 2016

ماشین هوندا  NSX 2016هم یکی دیگر از بهترین خودروهای اسپرت و ویژه است که استفاده از آن در بازی جی تی ای 5، لذت فراوانی دارد. پس از آن، این فرصت را خواهید داشت که خودرو را به هر رنگی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید. هنگامی که داخل ماشین می شوید، از دیدن فضای داخلی آن خوشحال خواهید شد. شما یک فضای داخلی کاملاً جدید از خودرو را مشاهده خواهید کرد که در آن حداکثر راحتی و موجی از انرژی را برای انجام کارهای جدید احساس خواهید کرد.

MASERATI GHIBLI S

آیا می خواهید مانند یک مرد ثروتمند در پشت فرمان یک مازراتی کاملاً احساس جدیدی داشته باشید؟ این ماد را نصب کنید و از لوکس بودن ماشین MASERATI GHIBLI S  لذت ببرید. طراحی و مدلسازی این ماشین لوکس بقدری زیبا خواهد بود که تمام مردم محو تماشای آن خواهند شد.

هامر  H1

چند سال پیش، هر راننده ای آرزو داشت که پشت فرمان این خودروی جذاب و تهاجمی باشد. حتی اگر ماد خرید ماشین هامر در حال حاضر کمی قدیمی شده باشد، داشتن آن همچنان قابل توجه است.

فضای داخلی خودرو دارای شخصیت منحصر به فردی است که هر کاربر بازی می تواند از آن قدردانی کند. بالا بردن کاپوت موتور بزرگ و قدرتمندی را نشان می دهد که با ظاهر خودرو مطابقت دارد.

MERCEDES-BENZ CLS 6.3

دوستداران خودروهای لوکس نمی توانند از کنار این ماد به راحتی عبور کنند. این یک ماشین اسپرت نیست که بسیاری از گیمرها آرزوی خرید آن را دارند. با نشستن پشت فرمان و شروع به حرکت، لذت واقعی خواهید داشت. در حین رانندگی ، هیچ اشکالی پیدا نمی کنید ، زیرا سازندگان این ماد مرتباً آزمایش می کنند. همچنین با نشستن در خودرو، می توانید در دنیای مجازی فضای داخلی خودرو را با جزئیات بررسی کنید.

شورولت کامارو 1967

اگر ماشین‌های کلاسیک را بیشتر از ماشین‌های اسپرت جدید دوست دارید، این ماد مخصوصا برای شما ایجاد شده است. شورولت کامارو 67 یکی از بهترین نمایندگان مدل های کلاسیک است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

این ماشین در بازی به همان اندازه که در زندگی واقعی است عالی به نظر می رسد. این مدل هر چقدر که کهنه تر می شود مانند گنجینه ای ارزشمند می شود. علاوه بر این، با نصب این ماد، فرصت لمس افسانه را خواهید داشت. هنگامی که شروع به حرکت می کنید، با شنیدن صدای غرش موتور، که صدای آن مانند جاده های واقعی است، لذت واقعی خواهید برد.

2013 LAMBORGHINI VENENO

این یکی دیگر از مادهای عالی برای دوستداران خودروهای اسپرت ، خودرو 2013 LAMBORGHINI VENENO است. با افزودن این ماشین به بازی می توانید متوجه شوید که سازندگان چقدر تلاش کرده اند تا این ماشین را بازسازی کنند که می توانید در بازی سوار آن شوید.

همه جزئیات در اینجا کار شده است. شما قادر خواهید بود انعکاس های واقع گرایانه را ببینید و همچنین ببینید که چگونه درها و صندوق عقب این مدل در زندگی واقعی باز می شود.

1967  شلبی موستانگ

این یکی دیگر از مدل های کلاسیک است که در دسترس علاقه مندان به بازی ویدیویی GTA قرار گرفته است. این اصلاح به دلیل واقعی بودن مدل در بازی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

در ترافیک و در حال حرکت، این ماشین از تصویر خارج نمی شود، زیرا آنها سعی کردند تا حد امکان ماشین را با بازی تطبیق دهند. علاوه بر این، با ورود به تعمیرگاه خودرو، می توانید خودرو را تعمیر و سفارشی کنید.

شما چه مادی را برای جی تی ای 5 می پسندید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024