بهترین بازی های ریسینگ برای Android

دیگر پلتفرم موبایل برای خود جایگاه مناسبی در میان گیمرها پیدا کرده و عنوان های بسیار خوبی هم برای آن عرضه شده است. بازی های ماشین سواری مهم نیست که بر روی چه پلتفرمی قابل بازی باشند مهم این است که انقدر پرهیجان و خوش ساخت باشند که بتوان از آن لذت برد. سبک ریسینگ یا ماشین سواری هم از دیرباز بر روی موبایل حضور داشته و ما قصد داریم که بهترین های این سبک را به شما عزیزان برای اندورید معرفی کنیم.

Asphalt 9

سری بازی آسفالت از زمان گوشی های Java حضور داشتند و جز محبوب ترین ماشین های پلتفرم موبایل محسوب می شود. این بازی در هر شماره خود پیشرفت بسیار خوبی کرده و تا حالا پیش آمده است. Asphalt 9 یک بازی اتومبیل رانی عالی است که برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. آسفالت 9 با امتیاز 4.5 در پلی استور و بیش از 50 میلیون دانلود، یکی از بهترین بازی های مسابقه ای موجود است. با این حال، برای قرار دادن این برنامه در اندروید خود به بیش از 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید.

بازی Asphalt 9 جدیدترین بازی در این مجموعه است که با گرافیک عالی و گیم پلی خوش ساخت خود مسابقات بسیار خوبی را برای مسابقه دهنده ها فراهم می کند. بازی آسفالت 9 دارای حالت چند نفره است که به شما امکان می دهد با افراد مختلف از سراسر جهان به رقابت بپردازید.

Beach Buggy Racing 2

بازی Beach Buggy Racing 2 یکی دیگر از بازی های محبوب اتومبیل رانی است. این بازی با امتیاز 4.3 در پلی استور و بیش از 10 میلیون دانلود طرفداران زیادی دارد. برای نصب این بازی احتیاج به 95 مگابایت فضای خالی احتیاج دارید. Beach Buggy Racing 2 دارای گرافیک و گیم پلی عالی است و مدلسازی ماشین ها هم بخوبی انجام شده. در این بازی تعداد زیادی آیتم برای باز کردن وجود دارد، حدود 40 اتومبیل مختلف با ویژگی های مختلف وجود دارد و شما می توانید با درآمدی که از مسابقات بدست میاورید به آنها دسترسی داشته باشید.

Real Racing 3

بازی Real Racing 3 یک ماشین سواری بسیار عالی است که شما عاشق آن می شوید. این بازی با 100 میلیون دانلود یک عنوان منحصربه فرد است. فضای 41 مگابایتی برای Real Racing 3 بسیار ناچیز است ولی در عین حال تجربه خوبی را فراهم می کند.

Hill Climb Racing 2

بازی

Hill Climb Racing 2 یکی دیگر از اتومبیل رانی های به یادماندنی پلترفم موبایل است. یک مساین سواری بر روی تپه های پر فراز و نشیب که باید رقیبان را از سر خود بردارید. Hill Climb Racing 2 با امتیاز 4.4 در پلی استور و بیش از 100 میلیون دانلود ارزش امتحان کردن را دارد. نکته جالب اینکه این بازی فارغ از نوع گوشی شما هنوز هم بسیار کارامد است و فضای 137 مگابایتی را طلب می کند.

NFS No Limits

سری بازی Need For Speed از معروفترین های سبک ماشین سواری است که تقریبا اکثر گیمرها با آن آشنا هستند. بازی NFS No Limits یکی از عنوان های خوب برای پلتفرم موبایل است که با امتیاز 4.1 در پلی استور و بیش از 100 میلیون دانلود به یکی از بهترین های اتومبیل رانی تبدیل شده است. این بازی حدود 77 مگابایت فضا را در گوشی شما در اختیار می گیرد.

Rebel Racing

این بازی اگرچه رایگان است، اما با خریدهای درون برنامه ای بسیار زیادی همراه شده که در آن باید با پول نقد واقعی خرید کنید و ماشین های استثنایی را به دست آورید. بازی Rebel Racing یک اتومبیل رانی با مجموعه ای از ماشین های خاص است، اتومبیل های واقعی مانند مک لارن 650s، پورشه 911، BMW M4 و غیره را در این مجموعه خواهید یافت. Rebel Racing با امتیاز 4.4 در پلی استور و بیش از 10 میلیون دانلود، یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی موجود است. حجم دریافتی این بازی بستگی به گوشی شما دارد و هر چقدر فضا بیشتر داشته باشید به فایل های بارزش تری دست پیدا می کنید.

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing یک بازی اتومبیل رانی عالی است که حتما آنرا در نظر داشته باشید. CarX Highway Racing با امتیاز 4.5 در پلی استور و بیش از 10 میلیون دانلود یکی از بازی های عالی ماشین سواری برای شما خواهد بود. این بازی به بیش از 59 مگابایت فضا احتیاج دارد و مجموعه ای عالی از ماشین های زیبا و مختلف را به رخ شما خواهد کشید. اگر هم که به مسابقه آنلاین علاقه مند هستید بازی CarX Highway Racing گزینه مناسبی است.

Crazy Taxi City

سری بازی Crazy Taxi از دیرباز مورد توجه گیمرها بوده است و با گیم پلی هیجانی خود حسابی خود را در دل هوادارنش جا داده است. بازی Crazy Taxi City بهترین انتخاب برای کسانی است که علاقه چالش زمان دارند، در اصل در این عنوان اولین رقیب شما زمان است و مسافران را در زمان مناسب به مقصد برسانید. شما نقش یک راننده تاکسی را دارید که اصلا حال و حوصله رعایت قوانین را ندارد و فقط به رساندن مسافر خود به مقصد فکر می کند. بازی Crazy Taxi City را حتما بر روی گوشی اندروید خودتان نصب کنید و لذت ببرید.

Traffic Rider

یکی دیگر از بازی های اتومبیل رانی عالی که نظر شما را به خود جلب می کند Traffic Rider است. این بازی که برای کاربران اندرویدی در دسترس است توسط توسعه دهنده ترکیه ای ساخته شده است.Traffic Rider با امتیاز 4.4 در پلی استور و بیش از 100 میلیون بار دانلود، در بین بهترین بازی های اتومبیل رانی موجود قرار دارد. برای نصب این بازی احتیاج به بیش از 109 مگابایت فضا دارید. بازیTraffic Rider بیشتر به خاطر حالت بی پایانش شناخته می شود. اما زمانی که به حالت‌های دیگر مانند شغل، حالت سواری رایگان، و زمان آزمایشی بروید، بازی می‌تواند رقابتی‌تر و سرگرم‌کننده‌ تر هم شود. ترافیک رایدر را حتما امتحان کنید.

Racing Fever: Moto

بازی Racing Fever: Moto با بیش از 50 میلیون دانلود در پلی استور تبدیل به یکی از بهترین های اتومبیل رانی برای اندروید شده است. این بازی به شما اجازه می دهد تا با دوستان خود یا بازیکنان تصادفی در نقاط مختلف دنیا به رقابت بپردازید. در این بازی 6 سطح مختلف رقابتی وجود دارد که تنوع بسیار خوبی برای یک عنوان ریسینگ است. گزینه های بسیار خوبی برای لول آپ کردن ماشین ها وجود دارد، با ارتقا سرعت، تغییر رنگ بدنه و رینگ و چیزهای دیگر می توانید یک مسابقه دهنده خاص باشید. یک گزینه بسیار جالب برای گوشی شما.

Turbo Driving Racing 3D

اگر که به دنبال یک بازی به مانند Burnout هستید، انتخاب Turbo Driving Racing 3D می تواند شما را کاملا راضی کند. شما در این بازی رانندگی باید در اتوبان های مختلف از تصادفات و برخوردها جلوگیری کنید. هر چقدر که بیشتر از تصادفات جلوگیری کنید می توانید سکه و جوایز بیشتری را بدست بیاورید. این بازی با بیش از 50 میلیون دانلود در پلی استور توانسته تبدیل به یکی از بهترین ها شود. Turbo Driving Racing 3D گرافیک شگفت انگیزی دارد و شما را بر روی پلتفرم موبایل راضی می کند. هر چقدر که به سکه های بیشتری برسید می توانید 8 ماشین فوق العاده قفل شده را باز کنید.

Road Drivers Legacy

Road Drivers Legacy یکی دیگر از بازی های اتومبیل رانی است که در بین کاربران اندرویدی محبوبیت زیادی دارد. این بازی به شما این امکان را می دهد که از بین خودروهای اسپرت شگفا انگیز یکی را انتخاب کرده و با دیگران به رقابت بپردازید. مسیرها بسیار پر چالش هستند و باعث می شوند هیجان مسابقات بالاتر بروند. شما باید راه خود را از میان ترافیک سنگین و پرخطر پیدا کنید، با رد کردن چالش ها به امتیازات خوبی می رسید و می توانید از درآمد خود برای ارتقاء ماشین خود و حتی خرید خودروهای جدید استفاده کنید. Road Drivers Legacy دارای گرافیک عالی، کنترل های واقعی، نمایش کامل مسیر شما و موارد دیگر است.

Raging Thunder 2

Raging Thunder 2 یک بازی اتومبیل رانی عالی برای اندروید است که به همین دلیل در این لیست قرار دارد. این بازی امکان بتجربه چندنفره و کراس پلتفرم را امکان پذیر می کند، همین هم باعث شده که طیف وسیع تری از کاربران را شامل شود. یکی از چیزهایی که این بازی را متمایز می کند، تجربه سریع و آدرنالینی است که کاملا شما را راضی می کند. لوکیشن های بازی Raging Thunder 2 یکی دیگر از نقاط قوت آن هستند، سواحل استوایی، کوه های پوشیده از برف، معابد متروکه همه بخوبی طراحی شده اند و با گرافیک چشم نواز آن هماهنگ شده است.

با توجه به فراگیری سیستم عامل اندروید، ما ترجیح دادیم که بازی های ماشین برای این سیستم عامل را معرفی کنیم و بزودی بازی های تاپ برای ios را هم معرفی خواهیم کرد.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024