فیلم Fantastic Four بالاخره نویسندگان خود را پیدا کرد

کمپانی مارول در سال های اخیر عنوان های جدیدی را معرفی کرده است که همگی خودشان را برای فاز چهارم مارول آماده می کنند. جدیدترین پروژه Marvel قرار است که در مورد ابرقهرمان های Fantastic Four باشد. حالا کاملا بدیهی شده است که فیلم Fantastic Four نویسنده خود را به خدمت گرفته است.

4 قهرمان در راه هستند

وقتی که صحبت از فیلم های ابرقرهمانی مارول می شود، علاقه مندان بسیار کنجکاو می شوند تا اطلاعات جدیدی را کسب کنند. مارول تمام قدرت خود را جمع کرده است تا به قهرمان های Fantastic Four سر و سامانی اساسی بدهد.

بعد از اولین شایعات منابع خبری مختلف در مورد این فیلم ابرقهرمانی، هر روز شاهد خبرهای جدیدی در مورد آن هستیم. البته هنوز کمپانی مارول این پروژه را بصورت رسمی تایید نکرده است.

در حالی که مارول این خبر را تایید نکرده است، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این استودیو نویسندگان خود را برای اولین نمایش MCU چهار نفره پیدا کرده است. با توجه به اینکه اکثر فیلم های Fantastic Four تابحال موفق نبوده اند، اما مارول قصد دارد اولین نمایش خود را در MCU انجام دهد.

چه کسی Fantastic Four را می نویسد؟

طبق گزارش های مختلف، جف کاپلان و ایان اسپرینگر فیلم مورد انتظار Fantastic Four را نویسندگی خواهند کرد. جالب اینجاست که در این گزارش ادعا شده است که کاپلان و اسپرینگر مدتی است که پیش از کارگردان مت شاکمن استخدام شده اند.

فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این دو نویسندگی تعداد زیادی از طرفداران مارول را تحت تأثیر قرار خواهند داد، اگرچه این نباید خیلی سخت باشد.

در ادامه چه خواهد شد؟

اکنون که Fantastic Four کارگردان ها و نویسندگانی دارد، طرفداران منتظر حضور بازیگران نهایی این فیلم MCU هستند. بدیهی است که هر کسی که با کمیک ها آشنا است عاشق تیم و پویایی آنها در کنار هم است، از این رو انتظار برای این بازیگران MCU وجود دارد.

شایعات ادعا کرده اند که جان کرازینسکی در نقش رید ریچاردز در فیلم Doctor Strange 2 دوباره بازی نخواهد کرد که ناامیدکننده است. برخی از خودی ها همچنین ادعا کرده اند که رایان گاسلینگ نقش ابرشرور محبوب مارول Doctor Doom را بازی خواهد کرد اما این موضوع تایید نشده است.

فیلم جدید Fantastic Four در تاریخ 8 نوامبر 2024 نمایش داده خواهد شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024