اولین نمایش بازی ترسناک Texas Chain Saw Massacre

این بازی که در پایان سال 2021 بصورت رسمی معرفی شد بر اساس فیلم ترسناک کلاسیک و نمادین آن در سال 1974 ساخته شده است. گیم پلی این بازی بصورت چند نفره خواهد بود و شما باید یکی از نقش ها را انتخاب کنید و از دست قاتل زنجیری فرار کنید.

او به دنبالت خواهد آمد

سینمای وحشت با عنوان های زیادی برای طرفدارن این ژانر شکل گرفته است. سری فیلم های Texas Chain Saw Massacre هم بیش از سی سال است که وحشت را در میان تماشاگران ایجاد کرده. وقتی که صحبت از یک بازی با محوریت این قاتل زنجیره ای شد، در نگاه اول ایده ای جذاب بود. اما توسعه دهنده آن یعنی Gun Interactive چه چیزی را به عنوان هسته گیم پلی قرار داده است؟

اسماعیل وینس تهیه کننده اجرای استودیو Gun Interactive در این باره توضیح می دهد: ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم میزبان عنوان Texas Chain Saw Massacre باشیم و آن را برای پلتفرم های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آماده خواهیم کرد. ما قصد داریم با بهره گیری از فضای این سری فیلم به یک گیم پلی وفادار دست پیدا کنیم و می خواهیم که آنچه طرفداران دوست دارند را به آنها عرضه کنیم.

این تیم بازی Friday the 13 را چند سال پیش عرضه کرد و به هیچ وجه نتوانستد در حد واندازه های نامش ظاهر شود. شما در بازی جمعه سیزدهم در یک جنگل مخوف اسیر شده اید و باید از دست قاتل زنجیره ای جیسون فرار کنید. حالا بازی تگزاس هم دقیقا از همین فرمول استفاده می کند و فقط با یک ظاهر جدید روبرو می شویم.

داستان بازی در مورد خانواده Slaughter است که بدشانسی بزرگی میاورد و در منطقه ای که این قاتل زنجیره ای حضور دارد گرفتار می شود. آنها باید با کمک هم از دست این قاتل فرار کنند و گرنه سرنوشتی تلخ در انتظارشان خواهد بود.

بازی Texas Chain Saw Massacre در سال 2023 برای رایانه های شخصی و پلتفرم های روز منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی اره برقی در تگزاس چیست؟ آیا این عنوان تبدیل به یک تجربه چند نفره خوب خواهد شد؟

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود