اولین بنچمارک های غیر رسمی RTX 4070 ظاهر شد / عملکردی مشابه RTX 3080

چندی قبل انویدیا برای خاتمه دادن به افشاگری ها، اسلاید عملکردی RTX 4070 را منتشر کرد. از آنجا که معمولاً شرکت ها در بهترین شرایط عملکرد کارت خود را منتشر می کنند، نیاز بود تا بنچمارک های ثالث در این میان حضور یابد. حال دسترسی به اولین بنچمارک های غیر رسمی این کارت داریم. کارتی که با وجود معماری جدید و مصرف بهینه، عملکردی مشابه RTX 3080 دارد.

اینکه چطور این کارت گرافیک سر از بنچمارک های غیر رسمی در آورده که نیاز آن برای راه اندازی، درایوری سازگار است، موضوعی عجیب نیست. قطعاً تمام شرکای انویدیا کارت RTX 4070 خود را تولید و آماده فروش کرده اند. به همین دلیل در دسترس قرارگیری کارت های لانچ نشده داستان پیچیده ای نیست. خصوصاً اگر با خرده فروشان معتبر سروکار داشته باشید.

با توجه به تصاویر GPU-Z، به نظر می رسد که کارت اورکلاک کارخانه ای شده و توسط MSI ساخته شده است. خروجی نرم‌افزار همه مشخصاتی را که در مورد کارت 4070 شنیده‌ایم تایید می‌کند، اما به نظر می‌رسد که GPU-Z ممکن است برای نمایش همه داده‌ها به به‌روزرسانی نیاز داشته باشد. این کارت بر روی یک سیستم میان رده مجهز به پردازنده Core i5-12490F (انحصاری چین) و مادربرد B660 اینتل آزمایش شد که 32 گیگابایت حافظه DDR4 آن را همراهی می کند. افشاکننده کارت را از طریق آزمون های 3DMark تست کرده تا ما درک بهتری نسبت به عملکرد این تازه وارد داشته باشیم.

بررسی سریع داده نشان از آن دارد که اطلاعات رسمی انویدیا تا حدودی درست است. حتی انویدیا هم فاش کرده بود که چهارمین عضو خانواده RTX 40 باید همان عملکرد RTX 3080 را با DLSS اما بدون Frame Generation ارائه دهد. با این تازه وارد میان رده تنها 80 درصد از توان عملکردی RTX 4070 Ti را ارائه می کند. همچنین افشا کننده این کارت را در چند بازی هم بررسی کرده که این نتایج کمی کار تصمیم گیری را در خصوص تشابه با RTX 3080 سخت می کند.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد