کولرمستر از کالاهای نسل جدید خود در سال 2021 ، در رویدادی مجازی رونمایی کرد.

کولرمستر قصد دارد امکان مشاهده و تماشای مجازی کانسپت‌ها و طرحهای پیش تولیدِ محصولات آینده‌اش را برای مدتی محدود فراهم کند. طرح ها و کانسپت‌هایی شامل: کیس ، خنک کننده، منبع تغذیه، لوازم جانبی و محصولات مربوط به سبک زندگی در بازه زمانی 25 تا 29 ژانویه در نمایشگاه آنلاین کولرمستر در دسترس خواهند بود.

کیس های جدید کولرمستر

ترکیبی از طرح ها و نمونه های آزمایشی و برخی محصولات اصلی، تشکیل دهنده بخش “کیس”‌های نمایشگاه آنلاین کولرمستر خواهند بود. کولرمستر در این بخش گستره جدیدی از کیس های اوپن فریم و تبدیل شونده به تست بنچ تا کیس های کلاسیک مجهز به ARGB با فناوری نورپردازی نوین را به نمایش گذاشته است.

MasterFrame 700 : ویترینی چشم نواز از قطعات شما در پس پنل شیشه حرارت دیده 650 میلیمتری و قابلیت قرارگیری به صورت عمودی. همچنین با تغییر حالت قرارگیری بالهای کناری MasterFrame 700 می توان آنرا به یک تست بنچ اوپن فریم با قابلیت نصب 3 رادیاتور 360 میلیمتری تبدیل کند.

MasterCase EG200: محفظه یا باکس نصب کارت گرافیک جهت اتصال کارت گرافیک‌های اکسترنال به نوتبوک یا دیگر رایانه‌ها به وسیله درگاه ارتباطی ThunderBolt.

MasterBox 540: دارای پنل جلوی شفاف و مجهز به ARGB های ویژه است که با نورپردازی در پس این پنل شفاف جلوه ای بی بدیل به ارمغان آورده است. این کیس برای دسترسی راحت تر به اجزای داخلی طراحی شده است. ظاهری عالی در کنار جریان هوا بهینه در داخل کیس باعث شده تا قدرتمندترین قطعات هم در داخل این کیس خنک بمانند. همچنین استفاده از رادیاتور 360 میلی متری در کنار تعداد زیادی فن، ترکیب کاملی به نام MasterBox 540 را پدیدار می سازد.

ARGB GPU SUPPORT BRACKET : یک براکت زیبا با نورپردازی ARGB که نه تنها می توان جلوه بصری بهتری به کیس شما ببخشد، بلکه می توان وزن بالای کارت گرافیک را هم به خوبی مدیریت کند.

خنک کننده های جدید کولرمستر

از خنک کننده‌های سیکل بسته ترموالکتریک گرفته تا خنک کننده های بادی مجهز به فناوری SickleFlow را می توان به عنوان محصولات برودتی جدید کولرمستر شناخت. نسل جدیدی از راهکارهای خنک سازی که استاندارد‌های فعلی را جا به جا خواهند کرد.

MasterLiquid ML360 Sub Zero : اولین خنک کننده مایع ترموالکتریکی (TEC) کولرمستر با فناوری Intel CryoCooling که برای اورکلاک پردازنده های پر مصرف و داغ طراحی شده است. رادیاتور 360 میلی متری، نسل دوم واتر پمپ های کولر مستر و بهینه سازی ها برای به حداقل رساندن دمای پردازنده های جدید اینتل را می توان از ویژگی های این خنک کننده دانست.

MasterAir MA624 Stealth: کارایی دو برابر با دو فن SickleFlow، هیت سینک حرارتی دوقلو، شش هیت پایپ با رنگ مشکی و نویز بسیار کم 27 دسی بل از ویژگی های این ایرکولر قدرتمند است.

MasterLiquid ML240/360 Vivid: به کارگیری نسل سوم پمپ‌های دو محفظه ای کولرمستر و مجهز به صفحه نمایش 2 اینچی LCD برای ارائه اطلاعات مربوط به دما یا مانیتورینگ سیستم.

MasterLiquid ML240/360 ILLUSION: خنک کننده مایعی با نسل سوم واترپمپ کولرمستر که دارای ساختار دو طرفه است. طراحی و نورپردازی بلاک خنک کننده تغییر کرده تا در کنار فن های MasterFan MF120 Halo با نورپردازی ARGB و قابلیت آدرس پذیری بالا این خنک کننده را متمایز کند.

کولر مستر دو فن جدید MASTERFAN MF120 PRISMATIC و MASTERFAN SF120M ARGB با ظاهری زیبا و نورپردازی ARGB هم معرفی کرد.

منبع تغذیه جدید کولرمستر

نسل جدید منبع تغذیه های کولرمستر که به طور کامل توسط این شرکت طراحی می شوند، دارای امکانات مانیتورینگ سخت افزاری هستند که اطلاعات را بطور لحظه ای بر روی صفحه نمایش دیجیتالی خود به نمایش در می آورند.
XG Plus Platinum : این منبع تغذیه فول ماژولار اولین منبع تغذیه با طراحی 100 درصدی کولرمستر است. پاور XG Plus Platinum با ارائه راندمان 80PLUS Platinum و بالاترین سطح از کارایی، به نمایشگر مخصوص مانیتورینگ و همچنین نورپردازی ARGB نیز مجهز شده است. این ویژگی ها به کمک نرم افزار MasterPlus+ قابل مدیریت و شخصی سازی می باشند.

محصولات جانبی جدید کولرمستر

کولرمستر بطور مستمر در حال طراحی و تولید محصولات جانبی مانند صفحه کلید و ماوس است تا بهترین تجربه کاری یا گیمینگ را برای شما به ارمغان بیاورد، محصولاتی نظیر ماوس‌های گیمینگ، کیبورد‌های 60 درصد (60 درصد کوچکتر از استاندارد)، Colorways و کنترل پد نسخه 2.
MK721: درگاه ارتباطی بلوتوث نسخه 5.2 و ارتباط بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، کلیدهای مکانیکی Cherry MX ، سرکلیدهای PBT doubleshot ، بدنه آلومینیومی و همچنین کابل‌های کویل شده، این صفحه کلید 60 درصدی را به ابزاری کارآمد در محیط کار، استفاده خانگی و… بدل می کند.

MM731: ماوس ارگونومیک فوق سبک با وزن 60 گرمی، طراحی با الهام از زبان طراحی همیشگی کولرمستر، سوئیچ هایی با طول عمر بالا و سنسور گیمینگ اپتیکال با دقت 19 هزار DPI.

سبک زندگی به سبک کولرمستر

از انواع صندلی ها گرفته تا میز و نمایشگر، محصولات کولرمستر برای حداکثر راحتی و کارایی در کاربری های مختلف، محیط کاری، استفاده خانگی یا گیمینگ و… در دسترس شما خواهند بود.

Hybrid 1 : صندلی گیمینگ حرفه ای که نه تنها برای گیمرها بلکه با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا و پاسخ به نیازهای آنها نیز طراحی شده است. طیف وسیعی از تحقیق ها و بررسی ها در طراحی این صندلی لحاظ شده تا با تمرکز بر سلامتی کاربران و همچنین کارایی و کاربردی بودن تجهیزات این صندلی ، به خواسته ها و نیازهای گیمرها و محتواسازان به خوبی پاسخ دهد.

GD120 ARGB & GD160 ARGB: نسل نوین میزهای گیمینگ که جهت راحتی هر چه بیشتر کاربران طراحی شده است، این میز با دارا بودن پایه های دوگانه امکان شخصی سازی ارتفاع را در گستره ی نیم متر امکان پذیر ساخته است تا میز شما در هر لحظه و با توجه به نیاز، ارتفاع دلخواهتان را داشته باشد.

GM27-FQ 27 : نسل آینده نمایشگر گیمینگ مجهز به پنل IPS با رزولوشن 2560×1440 پیکسل، نرخ تازه سازی تصویر 180 هرتزی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه، گستره رنگ وسیع AdobeRGB 97% ، پشتیبانی از فناوری FreeSync و قاب باریک همراه با پایه و استند مجهز به نورپردازی ARGB که قابلیت مدیریت با نرم افزار MasterPlus+ را دارد.

GM32-CQ 32 : نمایشگری مجهز به پنل VA ، درجه خمیدگی 1500R با رزولوشن 2560×1440 برای دستیابی به حداکثر کارایی و کمترین نرخ تاخیر، نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتزی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، پشتیبانی از فناوری FreeSync و گستره رنگی 94% DCI-P3 از دیگر ویژگی های این نمایشگر هستند.

همچنین می توانید با رفتن به لینک زیر، از دیگر محصولات جدید شرکت کولرمستر باخبر شوید.

لینک نمایشگاه آنلاین

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !