بخش چند نفره به The Last Of Us Part 2 اضافه می شود

دیگر بازی های آنلاین و بخش چندنفره، جز جدایی ناپذیر این صنعت سرگرم کننده هستند و شرکت های زیادی بر روی این مقوله مهم و جذاب متمرکز شده اند. این روزها خبرهای زیادی در مورد عنوان های مختلفی می شنویم که قصد اضافه کردن بخش چند نفره را به بازی خود دارند. حالا به نظر می رسد که عنوان برتر سونی در سال میلادی، یعنی The Last Of Us Part 2 قصد اضافه کردن یک بخش چند نفره هیجان انگیز را دارد تا دوباره وارد یک فرایند موفقیت دیگر شود.

آخرین از ما

بازی The Last Of Us Part 2 نه تنها وجهه و جایگاه بهترین بازی سال را داشت، بلکه یکی از عنوان هایی است که از هر حیث از حال حاضر بسیار جلوتر بود. گرافیک چشم نواز، مکانیک های عالی، هوش مصنوعی فوق العاده و خیلی چیزهای دیگر که از این عنوان یک اثر جاودانه برای Naughty Dog ساخت.

گفته می شود که شرکت ناتی داگ آگهی استخدامی را منتشر کرده که در آن از جذب نیروی جدید صحبت شده است. قرار است که این نیروها متخصص در راه اندازی بخش چند نفره باشند.

یک تجربه کاملا جدید

صحبت هایی شده است که ناتی داگ قرار است یک بخش کاملا مجزا را به آخرین از ما 2 اضافه کند و یک بخش چند نفره خشک و خالی نخواهد بود. تجربه ای که صحبت از آن شده قرار است که میلیون ها بازیکن را در سراسر جهان درگیر خود کند. هنوز جزئیات زیادی از این پروژه در دسترس نیست ولی چیزی که مشخص شده، داستان کاملا مستقل خواهد بود و ربطی به شماره دوم نخواهد داشت.

بهبود عملکرد

اگر تا بحال بازی The Last Of Us Part 2 را تجربه نکرده اید، حالا بسیار خوش شانس هستید چون ماه گذشته یک بروزرسانی برای Playstation 5 منتشر شده که کیفیت این عنوان انحصاری را بهبود می بخشد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد