ماد جدید Fallout 4 شما را به دنیای Silent Hill میبرد

بازی های موفق و محبوب مهم نیست که مربوط به چه دوره زمانی و یا چه کنسولی باشند، مهم این است که باز هم به دلایل زیادی می شود آنها را بارها و بارها بازی کرد و لذت برد. عنوان Fallout 4 یکی از بازی هایی است که بعد از 6 سال باز هم مورد پسند طرفداران سبک نقش آفرینی است. حالا ماد جدیدی برای آن ساخته شده که تجربه بسیار خاصی را برای شما حاصل می کند.

دنیای متلاشی شده، غرق در وحشت می شود

شرکت Bethesda با ارائه بازی Fallout 4 نشان داد که همیشه ایده های نهفته ای در سر دارد که در زمان مناسب خود شکوفا می شود. دنیای پسا آخرزمانی و داستان های پیچیده فال اوت 4 مورد تحسین تمام منتقدین و طرفداران این سری قرار گرفت. گیم پلی بسیار عالی و فضاسازی بسیار تاثیرگذار، بازی فال اوت 4 را تبدیل یه یکی از بهترین های ژانر پسا آخرزمانی کرده است.

دنیای بازی کاملا تیره و تار و تخریب شده است، دنیایی که روزی در اختیار انسان ها بوده و حالا با جنگ های مختلف تبدیل به یک ویرانه ای بزرگ شده که قدم زدن در آن چیزی جز یاس و ناامیدی را نخواهد داشت.

به Silent Hill خوش آمدید

تا به حال مادهای زیادی برای فال اوت 4 ساخته شده که داستان های جانبی زیادی را به خط اصلی روایت آن اضافه می کند. اما این بار بعد از تاریکی و تغییر آب و هوا شاهد اتفاق جدیدی خواهید بود. این بار دیگر یک شب ساکت و آرام را تجربه نخواهید کرد، همه جا را مه فرا می گیرد و صدای عجیبی از دوردست به گوش می رسد.

حالا اینجا دیگر دنیای فال اوت نیست، اینجا دنیای سایلنت هیل است و باید خود را پنهان کنید. اسم این ماد Whispering Hills است و انواع و اقسام هیولاهای آشنا را در خود جای داده است. یکی از ترسناک ترین مکان های دنیای سایلنت هیل، مدرسه Midwitch بود، اگر کله هرمی را در این مدرسه ملاقات کردید به هیچ عنوان تعجب نکنید  چون حالا دیگر پا به دنیای سایلنت هیل گذاشته اید. پرستارهای بدون چهره در کنار و گوشه پنهان شده اند تا شما را غافلگیر کنند.

شما می توانید به همراه خود سگ وفاداری را داشته باشید که به کمکتان بیاید. مزایای داشتن یک سگ در سایلنت هیل  این است که می توانید در مبارزات از آن استفاده کنید.

Fallout 4 اکنون درPS4 ، Xbox One و PC در دسترس است. اگر مشترک Xbox Game Pass هستید، می توانید آن را به صورت رایگان بازی کنید. با این حال، توجه داشته باشید که حالت Whispering Hills فقط در  پلتفرم PC در دسترس است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد