تصویر جدید از Elden Ring بخش CO OP را نشانه گرفته است

گاهی مرگ مانند سایه پا به پای تو می آید و تو را به عمق ترس هایت فرا می خواند، مقابله کردن با چهره پلید تاریکی سرنوشتی جز فرو رفتن در گودال تنهایی نخواهد داشت. مشت های خورد شده، نگاهی مایوس و پیکره ای متلاشی شده تنها یادگار شما از عنوان های From Software خواهد بود. سرنوشت خود را در Elden Ring چطور رقم خواهید زد؟

یک کارنامه خونین

بازی های ساخته شده توسط From Software دیگر برای خود صاحب سبک شده اند و حتی بعضی از بازی ها سعی کرده اند از این فرمول موفق برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنند. خبرسازترین ساخته فرام سافت ویر یعنی Elden Ring حواشی زیادی را تا به اینجا پشت سر گذاشته و مشخص نیست چرا هنوز یک نمایش درست و حسابی را به طرفداران خود نشان نداده است.

باز هم آماده برای مرگ

دیگر انتظار کشیدن برای بازی Elden Ring یک چیز کاملا طبیعی شده است و معلوم نیست که توسعه دهنده تا چه حد می خواهد فرایند ساخت این عنوان را ادامه دهد. حالا تیم ژاپنی FromSoftware  اسکرین شات جدیدی از این عنوان RPG را منتشر کرده است.  در این تصویر سه قهرمان را مشاهده می کنید که بر روی لبه صخره ای ایستاده اند و کل سرزمین را زیر پایشان لمس می کنند.

این برای هر گیمری بدیهی است که بازی های فرام سافت ویر یک تجربه منحصربه فرد و کاملا متفاوت است. این تیم ژاپنی خلاق با خلق دنیاهایی بسیار تاریک و مبهم همیشه گیمر را در میان مه کاملا تنها میگذارد. اما این بار فرام سافت ویر قول داده تا کمی با ملاحظه تر با طرفداران خود رفتار کند و آنها را براحتی به کام مرگ رها نکند.

امیدوار هستیم که این تیم ژاپنی بتواند با ایده ها و جلوه ای بهتر پا به نسل نهم بگذارد. طبق شایعات مختلف زمان انتشار بازی الدن رینگ برای 21 ژانویه سال آینده در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024