تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شد

اگر که به فیلم های ابرقهرمانی علاقه مند هستید احتمالا نام Black Adam را شنیده اید. نمایش جدید این فیلم می تواند هر علاقه مندی به این سبک را مجذوب کند.

یک اکشن نفس گیر

کمپانی برادران وارنر حسابی بر روی فیلم های ابرقهرمانی مانور می دهد و در جدیدترین ساخته خود Black Adam می خواهد یک اپیدمی جدید را آغاز کند. در این فیلم که دواین جانسون نقش بلک آدام را ایفا می کند شاهد حضور بازیگران خوب دیگری مانند پیرس برازنان هم هستیم. تریلر جدید بلک آدام صحنه های اکشن بسیار زیادی را به نمایش می گذارد.

وارنر برادر همراه با این تریلر چند پوستر جدید را هم با محوریت بلک آدام منتشر کرده است که نقش های مختلف هم در آن حضور دارند. از دیگر شخصیت های این فیلم که قصد متوقف کردن بلک آدام را دارند می توانیم از دکتر فیت، هاوکمن، سایکلون اشاره کنیم. البته نقش دکتر فیت در این تریلر پررنگ تر از باقی قهرمانان بود.

در تریلر دوم روایت سرنوشت بلک آدام را شاهد هستیم که چطور مسیر زندگی اش تغییر می کند. دواین جانسون در این فیلم از آمادگی جسمانی بسیار بالایی برخوردار است و حسابی در دل نقش بلک آدام نشسته است. بر عکس آثار اخیر برادران وارنر، جلوه های بصری در این فیلم واقعا عالی هستند.

کارگردانی این فیلم هم بر عهده ژاومه کویت سرا می باشد که آثاری مانند Jungle Cruise را در کارنامه خود دارد. تا به اینجا در نمایش ها می توانیم این امید را داشته باشیم که بلک آدام اثری سربلند باشد و البته حضور جانسون ورزشکار اهرم فروش مناسب این می باشد، چون او در اوج شهرت دوران بازیگری خود به سر میبرد.

فیلم بلک آدام در تاریخ 21 اکتبر اکران خواهد شد و بسیار خوب است که زمان زیادی هم باقی نمانده است.

نظر شما در مورد فیلم بلک آدام چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024