نسخه جدید Unity بر روی Xbox Series X یک شگفتی در نسل جدید خواهد بود

به تازگی نسخه جدید موتور بازیUnity  بر روی کنسول Xbox Series X نمایشی خیره کننده داشته است که نوید عنوان های انحصاری باکیفیت را برای کنسول مایکروسافت می دهد.

رقیبی جدی برای Unreal Engine 5

این نسخه ی نمایشی که بر اساس DirectX 12 ساخته شده است، جزئیات بسیار واضح را با بازتاب های روشنایی زیاد به لطف پشتیبانی از Ray Tracing بصورت Real Time نشان می دهد.

سازندگان موتور بازی Unity از آنجایی که با تمام سرعت در حال تلاش برای ارائه ویژگی های پیشرفته در ماه های آینده هستند، نمی خواهند در زمینه استفاده و بهینه سازی فناوری های خود برای کنسول ها از نظر نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیک عقب بمانند. در نتیجه، Unity یک نسخه ی نمایشی فنی باورنکردنی اجرا شده در Xbox Series X را به اشتراک می گذارد که در آن می توانید واقع گرایی را در خلق شخصیت ها مشاهده کنید.

درطی رویداد  Unite 2022، این تیم یک دمو فنی کوچک را با تمرکز بر خلق شخصیت‌های «واقع ‌گرایانه» برای بازی‌های آینده این شرکت به نمایش گذاشت. در این دمو، می ‌توانید از جزئیات واقعاً واضح شخصیت اصلی که به لطف ردیابی پرتوهای بلادرنگ پر از جزئیات و انعکاس‌های درخشان است، لذت کنید. البته همه اینها در فرمت 4K  روی Xbox Series X اجرا شده است.

یونیتی علاوه بر تولید بازی های معروفی مانند Cuphead، Hollow Knight و Rust، مدت هاست که یکی از موتورهای بازی سازی پیشرو بوده است و آنها به طور مداوم برای بهبود موتور آن تلاش می کنند.

این توسعه دهندهچنین نظراتخود را بیان میکند: ما ابتدا پتانسیل عظیم Unreal Engine 5 را از طریق یک نسخه نمایشی فناوری دیدیم و اکنون Unity نیز همین کار را انجام داده است. به نظر می رسد که بازی های ویدیویی در آینده ای نه چندان دور روی کنسول ها به طور قابل توجهی واقعی تر خواهند شد و ما منتظر هستیم تا ببینیم که چگونه این کار انجام خواهد شد.

ما هیجان زده هستیم که ببینیم چه شگفتی هایی با انجین جدیدمان برای این نسل حاصل خواهد شد.

در حال حاضراینها اطلاعات محدودی است که در اختیار داریم، اما به دنبال اخبار بیشتری در مورد آنچه که یونیتی در آینده ارائه می دهد خواهیم بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024