شیائومی می 10 اس با سنسور دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی معرفی می شود

سری می 10 گوشی های هوشمند شیائومی توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را از خودشان به نمایش بگذارند. در این میان می توانیم به شیائومی می 10 اولترا اشاره کنیم که با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند توانست در این بخش، پرچمداران بسیاری را پشت سر بگذارد. حال شیائومی می 10 اس قرار است به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون بصرفه بصورت رسمی معرفی شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که به لطف شایعه پراکنان منتشر شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده از نمای پشتی این گوشی هوشمند، شاهد طراحی مشابهی با شیائومی می 10 اولترا می باشیم. در این قسمت چهار سنسور دوربین با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. سنسور هایی که هنوز اطلاعات دقیقی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برایشان منتشر نشده، اما می دانیم که سنسور دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را همراهی می کند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی هوشمند به یکی از جدیدترین پردازنده های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد. پردازنده ای میان رده که در تست های بنچمارک انجام شده توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

تصویری از طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که این شیائومی می 10 اس به صفحه نمایشی 6.7 اینچی با طراحی ناچ جذاب اینفینیتی O مجهز شود. باتری 4680 میای آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی مجهز به شارژ سریع، از دیگر مشخصاتی می باشد که پیش بینی می شود این گوشی هوشمند را همراهی کنند. شیائومی می 10 اس قرار است در تاریخ 10 مارچ (20 اسفند) بصورت رسمی معرفی شود.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد