ساخت فیلم The Joker 2 بطور رسمی اعلام شد

هیچ کس نمی تواند بازی بی نظیر واکین فینیکس را در نقش آنتاگونیست معروف کمپانی DC یعنی Joker از یاد ببرد، حالا امروز بطور رسمی ساخت فیلم The Joker 2 اعلام شد و البته نام Folie a Deux  را با خود به همراه دارد.

دلقک دوباره آشوب به پا می کند

تاد فیلیپس کارگردان فیلم The Joker که در سال 2019 ساخته شد خبر خوبی را به همه طرفداران ابرقهرمان ها داده و اعلام کرده که آمادگی کامل برای ساخت The Joker Folie a Deux  حاصل شده و دوباره باید با دنیای این آنتاگونیست مشهور و البته محبوب سر و کار داشته باشید. بعد از اینکه فیلم لاول به موفقیت های بزرگی رسید و فینیکس و فیلم جوکر جایزه اسکار را دریافت کردند، شاید این تصور پررنگ نبود که ادامه ای هم برای این عنوان در آینده ساخته خواهد شد و خوشبختانه این حقیقت امروز مشخص شد.

فیلیپس در شبکه های اجتماعی پستی را با عنوان جوکر جدید منتشر کرد، در حالیکه فیلیپس هیچ جزییات داستانی را درباره فیلم جوکر 2 به اشتراک نگذاشته است قرار است که یک جنون واقعی را به نمایش بگذارد.

در فیلم اول شخصیتی به نام آرتور فلک را می بینیم که نقش یک دلقک را دارد که کارش خنداندن آدم های دیگر است، اما زندگی او هر روز سخت تر از روز قبل می شود و مشکلات روحی در او کم کم فوران می کنند و از او موجودی افسار گسیخته میسازد. فیلم جوکر شامل لایه های فلسفی، اجتماعی و روانشناختی می شود که در هر کدام تا عمق پیش می رود و همین هم باعث شد که جوکر در زمینه های مختلفی نامزد جایزه اسکار شود. به غیز ار فینیکس که برنده اسکار شد، موسیقی متن فیلم که اثر هیلدور گوئنادوتیر است هم شامل جایزه ارزمند اسکار شد.

شاید این عنوان برای شما سوال باشد، اما باید بگویم که Folie a Deux نام یک عارضه روانی است که در شخص های دوش شخصیته رخ می دهد. با توجه به بازی فوق العاده فونیکس در فیلم اول حالا بسیار هیجان انگیز خواهد بود که چطور او به مشکلات روانی بالاتر می رسد.

اما شاید برای طرفداران سری فیلم های کمپانی DC یک اشتباه رخ دهد که آیا ممکن است که ردپای اثر تاد فیلیپس به فیلم بتمن جدید برسد؟ جواب خیر است چون که ساخته Matt Reeves یک کار کاملا مستقل است و حتی جوکر خود را هم پیشاپیش معرفی کرده. او از بری کیوگان به عنوان یک جوکر متفاوت برای این فیلم دعوت کرد که البته از فیلم اصلی حذف شد.

اما واقعا مشخص نیست که آثار دی سی هیچ انسجامی ندارند و هر کدام در گوشه ای کار خود را انجام می دهند، دقیقا برعکس آثار Marvel که در نهایت به یک نقطه می رسند و اثری مانند Avengers را خلق می کنند.

آیا مارگو رابی می تواند به عنوان هارلی کویین پا به این اثر بگذارد؟ نظر شما در مورد فیلم اول جوکر چیست؟ به نظر شما آیا شماره دوم می تواند موفقیت های فیلم اول را تکرار کند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024