تاریخ عرضه بازی God Of War: Ragnarok مشخص شد

بازی God Of War: Ragnarok یکی از عنوان هایی است که گیمرها برای تجربه کردن آن لحظه شماری می کنند. توسعه دهنده آن Santa Monica تاریخ انتشار آن را برای 9 نوامبر اعلام کرده است.

شروع طوفان انحصاری های سونی

هر کنسولی با بازی های انحصاری خودش قدرت نمایی می کند. جیم رایان هم دو سال پیش اعلام کرده بود که کار ما برای نسل نهم از سال 2022 به بعد آغاز خواهد شد. واقعا هم حرف های رایان درست بود، چون تازه شاهد عرضه عناوین انحصاری Sony هستیم. چند وقت پیش شاهد عرضه عنوان Horizon Forbidden West بودیم و حالا هم به روز عرضه God Of War: Ragnarok نزدیک می شویم.

حدود 120 روز دیگر تا انتشار بازی رگناروک باقی مانده است و سونی هم به همین مناسبت تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است. نمایش این ویدیو در حالی بود که شایعاتی به راه افتاده بود که خدای جنگ رگناروک به یان زودی ها رضه نخواهد شد، سونی هم خودش را نشان داد و یک تریلر جذاب را رو کرد.

در این تریلر باز هم شاهد حضور پر رنگ کریتوس بودیم و آترئوس هم او را همراهی می کند. گرافیک و جلوه های بصری رگناروک واقعا شگفت انگیز است و اگر سانتا مونیکا در ابتدای نسل به چنین دستاوردی رسیده باشد، بسیار امیدوار کننده است که در چند سال آینده باز هم سطح خود را ارتقا ببخشد.

اما خبر خوب دیگر عرضه یک نسخه Steel Book چهارصد دلاری است. جالب است که نسخه استیل بوک فقط شامل یک پکیج بزرگ و پک بدون دیسک که داخل آن یک کد دیجیتال قرار دارد.

خیلی از گیمرها از اینکه با صرف یک هزینه زیاد نمی توانند به دیسک آن دسترسی داشته باشند، بسیار ناراحت هستند. شبکه های مانند توییتر پر از چنین سوالاتی شده است که چرا نمی توانیم با صرف هزینه 400 دلاری، دیسک آن را هم داشته باشیم؟! واقعا حرکت سونی عجیب و غیر منطقی است، اما این اولین باری نیست که شاهد چنین اتفاقی هستیم.

در فوریه 2022 که بازی Horizon Forbidden West منتشر شد، استیل بوک بدون دیسک آن هم به دست خریداران رسید که باعث تعجب همه شد. قبل تر از این هم Ubisoft در سال 2020 اعلام کرده بود که نسخه های کلکسیونی Far Cry 6، Assassins Creed: Valhalla و Watch Dogs Legion برای ایکس باکس در بریتانیا، بدون دیسک عرضه می شوند.

آیا شما ترجیح می دهید نسخه کلکسیونی را خریداری کنید یا نسخه عادی را؟ نظر شما در مورد کار سونی چیست؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد