امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ساعت : ۰۴:۴۰

شایعه ساخت بازی The Evil Within 3 بتسدا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بازی The Evil Within 2  اخیراً 5 ساله شده است و همانطور که انتظار می رفت، طرفداران این فرانچایز ترسناک بقا در حال حاضر مشتاقانه منتظر قسمت سوم هستند. در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر لغو بازی The Evil Within 3 منتشر شده است، به خصوص پس از اینکه مشخص شد Bethesda بر روی Ghostwire: Tokyo  کار می کند.

قلمرو شیطان در اختیار بتسدا

در ابتدا عده ای تصور می کردند که بازی Ghostwire: Tokyo همان ادامه The Evil Within خواهد بود. شرکت Bethesda در Ghostwire: Tokyo حس و حالی مبهم را ایجاد کرده که بی شباهت به اویل ویتین هم نیست.

در حال حاضر، The Evil Within یکی از جالب ‌ترین IP‌هایی است که مایکروسافت پس از خرید ZeniMax Media (Bethesda)  در اختیار دارد، بنابراین مایه خوشحالی خواهد بود اگر The Evil Within 3 در حال توسعه باشد و در چند سال آینده به عنوان یک نسخه انحصاری وارد شود.

شایعه ساخت بازی The Evil Within 3 بتسدا

یک کاربر توییتر به نام Sn0w1n که تبحری خاصی در ارائه اخبار ویژه دارد، اعلام کرده که بازی The Evil Within 3 می تواند در دست ساخت باشد. این خبر فقط یک حدس و گمان نیست، چون اگر بخاطر داشته باشید سال گذشته آی پی  The Evil Within بصورت رسمی دوباره کار خود را تمدید کرد.

بازی The Evil Within  یکی از عنوان های ترسناکی بود که توسط شینجی میکامی و Tango Gameworks ساخته شد و ما را در نقش کاراگاهی به نام سباستین کاستلانوس قرار داد. او پس از وارد شدن به دنیای شیطان درون، متوجه رازهای بسیار زیادی می شود که هر کدام مانند کابوسی بی پایان هستند.

اما شک شبهه هایی وجود دارد که اگر که ساخت پروژه اویل ویتین 3 حقیقت داشته باشد، آیا کوجیما دوباره روی آن کار خواهد کرد؟ آیا داستان را ادامه خواهد داد یا سعی در ایجاد مسیری جدید خواهد داشت؟

نظر شما در مورد ساخته شدن The Evil Within  جدید چیست؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محمدرضا آبرون

۱ دیدگاه

  • amirali66
    ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

    به شدت منتظر ساخت و انتشار evil within 3 هستیم…یک بازی فوق العاده بی نظیر در سبک ژانر وحشت????????????????

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *