اسکرین شات Red Dead Redemption 2 به عنوان بهترین عکس مجازی سال انتخاب شد

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از برجسته ترین عنوان های نسل هشتم بازی های رایانه ای بود که در زمینه های زیادی باعث پیشرفت سبک خود شد. رد دد 2 برجسته ترین کار شرکت Rockstar Games در تمام دوران بود که طرفداران آن هنوز هم در گشت و گذار آن هستند. این بازی جهان باز در غرب وحشی، نه تنها در زمینه ارائه یک گیم پلی نوین تلاش بسیار مفیدی داشت بلکه در زمینه جلوه های بصری پیشرفت فوق العاده ای داشت.

یک کلاس هنری در غرب وحشی

جلوه های بصری در رد دد 2 باعث شده که یکی از گزینه های بسیار خوب برای بنچمارک و آرتیست های مختلف شود. شما در این بازی با مناظر فوق العاده ای روبرو می شوید که باعث می شود چند دقیقه محو تماشای مناظر مختلف شوید.

امسال مسابقه ای با عنوان جشنواره بازی های لندن برگزار شد که در آن بخش بسیار جذابی وجود داشت. در این بخش تصاویر مختلفی از بازی های متفاوت که توسط گیمرها گرفته شده بررسی می شود، که حاصل این جشنواره بسیار باشکوه بود.

این رویداد به بازیکنان از همه اقشار اجازه داد تا عکسی را که در بازی مورد علاقه خود گرفته شده است، ارسال کنند. روتوش اختیاری بود، اما توسط هیئت داوران، متشکل از اعضای The Fourth Focus، یک وب سایت تخصصی در عکاسی مجازی، مجاز بود. همین هم باعث شد که استقبال بسیار زیادی از این جشنواره شود و با تصاویر شگفت انگیزی روبرو شویم. داوران در میان این تصاویر با یک اسکرین شات فوق العاده از Red Dead Redemption 2 مواجه شدند که در پشت آن پر از ذوق و سلیقه بود.

این اسکرین شات به انتخاب هیات داوران به عنوان بهترین اسکرین شات سال انتخاب شد. این انتخاب باعث شد که دوباره عده زیادی از گیمرها که این عنوان را تجربه نکرده بودند، به سراغ این عنوان بروند و دوباره فروش Red Dead Redemption 2 را بیشتر کنند.

تصاویر دیگر شرکت کنندگان در طول هفته اخیر در میدان ترافالگار لندن به نمایش گذاشته شد و عده زیادی را محو تماشای خود کرد.

نظر شما در مورد Red Dead Redemption 2 چیست؟ بزرگترین پیشرفت این بازی در چه زمینه ای بوده است؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024