فصل دوم سریال The Witcher با تمام قدرت در حال ساخت است

سریال The Witcher با نمایش فصل اول توانست مخاطبان خاص خود را راضی کند، موفقیت این سریال باعث شد که شبکه نتفلیکس به فکر ساخت فصل دوم آن باشد. گرچه نقدهایی به این سریال وارد شده که جنبه های مختلفی دارد. اما هنری کاویل دوباره به نقش گرالت بازگشته تا ماجراهای این جادوگر را به نمایش بگذارد.

جادوگر در دنیایی تاریک

بعد از تایید ساخت فصل دوم سریال ویچر، بازگشت هنری کاویل تکمیل کننده این شیرینی بود. این سریال هم مانند بسیاری دیگر از تولیدات سینمایی و سرگرمی به علت شیوع Covid 19 به مشکل برخورد کرد و ترجیح داده شد که از سیستم Work From Home استفاده شود که باز هم آنچنان جوابگو نبوده است. اما کمی بعد از فرایند تولید سریال، بازیگر نقش گرالت دچار مصدومیت شدیدی شد که پروسه تولید را با مشکل مواجه کرد.

فصلی تازه با اتفاقاتی جدید

خیلی از دوست داران این مجموعه نگران کاراکترهای محبوب خود بودند که در فصل پیش حضور نداشتند. اما شخصیت ینیفر به فصل دوم خواهد آمد و نقش آن را آنیا شالوترا بازی می کند. نظرات زیاد و متفاوتی در مورد این انتخاب وجود دارد که باید ببینیم این نقش چگونه بازی می شود.

فصل 2 سریال The Witcher قرار است که بازگشتی عمیق به ریشه های شخصیت گرالت داشته باشد، جایی که گرالت در آن بزرگ شد و توانست تمام سیاهی های دنیای اطراف خود را لمس کند. گفته می شود که شخصیت های جدیدی در این فصل حضور پیدا خواهند کرد. Season 2 یقینا دنیای و داستانی بسیار مرموزتر و تاریک تر خواهد داشت.

به نظر می رسد اگر این شایعات واقعا صحت داشته باشند، می توانیم برخی از داستان های گفته شده در The Witcher 3: Wild Hunt را ببینیم، و این بدان معنی است که برخی از آموزش هایی را که گرالت در جوانی گذرانده است مشاهده خواهیم کرد و همچنین می توانید در مورد قدرت های خارق العاده او بیشتر بدانید.

نظر شما درباره انتخاب بازیگران سریال 2 The Witcher چیست؟ شما امیدوار هستید که در فصل دوم ویچر چه ویژگی هایی را مشاهده کنید؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد