رئیس جمهور امریکا خواستار حذف شبکه اجتماعی توییتر شد

در میان شبکه های اجتماعی، توییتر یکی از این شبکه ها می باشد که در ابتدا از سوی سران بسیاری از کشور ها مورد انتقاد قرار گرفت. همین امر سبب شد تا استفاده از این شبکه اجتماعی در بسیاری از کشور ها غیر قانونی باشد و یا فیلترینگ اعمال شود (هرچند راهکار فیلترنگ چندان نمی تواند مانعی برای استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب باشد).

یکی از دلایل اصلی مخالفت سران کشور ها با توییتر، عدم فیلترینگ محتوای منتشر شده در آن می باشد. هرکاربری می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی هر پشت با هر محتوایی را در این شبکه  اجتماعی منتشر کند. این در حالی می باشد که در شبکه های اجتماعی دیگری چون اینستاگرام، محدودیت های بسیار سخت گیرانه ای برای فعالیت کاربران در نظر می گیرد.

برای مثال، در کشورچین استفاده و عضویت در این شبکه اجتماعی جرم محسوب می شود و حتی گزارش دستگیری چند نفر در این کشور نیز به همین دلیل منتشر شده بود. اما در آخرین سخنرانی رئیس جمهور امریکا، دونالد ترامپ خواستار پایان فعالیت توییتر شد.

ترامپ در سخنرانی اش اعلام کرد که اگر می توانست قطعا عضویت در این شبکه اجتماعی را ممنوع اعلام میکرد. اما خود رئیس جمهور امریکا نیز می داند که رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به مخالفان بسیار در حال حاضر غیر ممکن است.

اما چرا ترامپ باید چنی بیانیه ای را صادر کند. انتخابات ریاست جمهوری امریکا نزدیک است و ترامپ اعلام کرده برخی از رقبای او در توییتر فعالیت هایی را دارند که خلاف قوانین ایالات متحده است. گویا ترامپ فهمیده است که دیگر چندان محبوبیتی در میان شهروندان خود ندارد و دست به دامن حاشیه های بی اهمیت شده.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود