ارزش سهام توئیتر کاهش یافت

به گزارش بنچیمو به نقل از العربیه، روز گذشته توئیتر در وبلاگ خود اعلام کرد سرویس رسانی این پلتفرم پس از قطعی یک ساعته دوباره از سرگرفته شده است. اختلال در دسترسی به شبکه اجتماعی توئیتر روز پنجشنبه منجر به کاهش ارزش سهام این شرکت شد.

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در سراسر جهان روز پنجشنبه برای مدتی امکان دسترسی به حساب‌های کاربری خود را نداشتند. سخنگوی شرکت توئیتر اعلام کرده بود که اختلال در دسترسی به این شبکه اجتماعی در دست بررسی است. اما ساعتی بعد شرکت توییتر دلیل اختلال را «تغییر در تنظیمات داخلی» اعلام کرد.

تخمین زده می شود که روزانه ۱۰۰ میلیون نفر از شبکه اجتماعی توئیتر استفاده می‌کنند.در همین راستا جک دورسی مدیر ارشد اجرایی دریک توئیت نوشت: سرویس رسانی ما قطع شده بود. اکنون به تدریج خدمات را از سر گرفته‌ایم. متاسفیم!

به گفته شرکت دلیل این اختلال یک تغییر در سیستم داخلی بوده است. همچنین این شرکت اعلام کرد مشغول فعالیت است تا مشکل را به طور کامل حل کند.

طبق اطلاعات وب سایت Downdetector.com حدود ۷۰ هزار کاربر در سراسرجهان اختلال در توئیتر را گزارش کرده بودند.

این در حالی است که پس از قطعی سرویس رسانی توئیتر ارزش سهام آن در بورس کاهش یافت. به نوشته مارکت واچ ارزش سهام این شرکت با ۰.۶۹ درصد کاهش به ۳۷.۱۲ دلار رسید.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد