مشکل عجیب دوربین شیائومی می 11 اولترا

بدون شک در چند سال اخیر شیائومی توانسته است در زمینه گوشی های هوشمند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. شیائومی می 11 اولترا به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شد و توانست با بهره بردن از سنسور های دروبین قدرتمند، خود را به عنوان برترین گوشی هوشمند جهان از این حیث معرفی کند. اما در جدید ترین اخبار منتشر شده توسط برخی از کاربران، سنسور های دوربین این اسمارتفون پرچمدار گران قیمت با مشکل جالبی رو به رو شده است.

یکی از کاربران توییتر تصویری را منتشر کرد که نشان می داد سنسور های دوربین شیائومی می 11 اولترا در قسمت درونی بخار گرفته اند و کاملا سنسور های دوربین با بخار پوشیده شده است. این کاربر در توضیح چنین اتفاقی گفته است: “احساس کرده ام که گوشی هوشمندم بیشتر از حد معمول داغ شده و تصمیم گرفتم برای کاهش دما از آب سرد استفاده کنم. اما بعد از اینکه اسمارتفون خود را زیر آب خنک قرار دادم، مشاهده کردم که بخار تمام سنسور های دوربین قسمت پشتی را پوشانده است.”

شاید کمی عجیب باشد که این کاربر برای کاهش دما از چنین روشی استفاده کرده است. اما با توجه به اینکه شیائومی می 11 اولترا توانایی پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 را دارد و می تواند در عمق 1.5 متری آب و مدت زمان 30 دقیقه قرار گیرد، نباید مشکلی برایش به وجود می آمد. نکته جالب اینجاست که بعد از این کاربر دیگری نیز تصویر سنسور های دوربین بخار گرفته گوشی شیائومی می 11 اولترا خود را ارسال کرده است.

شیائومی در واکنش به این اتفاق گفت که، تغییر دمای این چنینی سبب شده تا سنسور های دوربین شیائومی می 11 اولترا بخار بگیرند و این اتفاق را امری کاملا طبیعی دانست. اما کاربر مربوطه در ادامه اظهاراتش گفته بود که پیش از این نیز با گوشی های هوشمند دیگری که توانایی پشتیبانی از استاندارد ضد آب را داشتند نیز چنین کاری را کرده بود اما هیچگاه با مشکلی که برای سنسور های دوربین شیائومی می 11 اولترا افتاد، رو به رو نشده بود.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !