انتقال فایل های ذخیره Cyberpunk 2077 به پلتفرم های دیگر

درست است که بازی Cyberpunk 2077 از زمان انتشار خود تا بحال مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته است، اما یک میزبان بسیار خوب مانند Stadia داشت. در آن زمان استادیا بهترین پلتفرم برای عرضه این عنوان اول شخص بود، اما حالا که پلتفرم استادیا به پایان کار خود رسیده تکلیف بازی سایبرپانک 2077 چه می شود؟

بازی در شهر شب ادامه دارد

سرویس Google Stadia یکی از جالب ترین و البته پر ریسک ترین پلتفرم های بازی بود که در چند سال اخیر راه اندازی شده بود. سرورهای غول پیکر این پلتفرم استریم، قادر خواهد بود که از هر نوع سخت افزاری برای اجرای بازی استفاده کند. فرقی هم نمی کند که شما از رایانه شخصی استفاده کنید یا کنسول بازی یا حتی پلتفرم موبایل.

در واقع شما باید از یک سرویس قدرتمند اینترنت استفاده کنید تا بتوانید نتیجه ای مناسب را بدست بیاورید. به همین نسبت گوگل هم مانور زیادی بر روی بازی جنجالی سایبرپانک 2077 داده بود که برای اجرای مناسب احتیاج به سخت افزاری قوی داشت. تا زمانی که مشکل اینترنت نداشته باشید، بهترین تجربه ممکن را با Cyberpunk 2077 خواهید داشت. کاربران زیادی هم با استفاده از گوگل استادیا مشغول بازی کردن سایبرپانک شدند و فایل های ذخیره زیادی را در پلتفرم خود جمع آوری کرده اند.

اما بعد از تعطیل شدن استادیا چه اتفاقی برای ذخیره فایل های Cyberpunk 2077 خواهد افتاد؟ همانطور که در جریان هستید سرویس گوگل استادیا هفته پیش اعلام کرد تا چند وقت دیگر جمع آوری خواهد شد. با این حال، اکنون که Stadia در حال تعطیل شدن است، توسعه دهندگان در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که بازیکنان تمام پیشرفتی را که در بازی های خود داشته اند از دست نمی دهند.

CD Projekt RED  را می توان به این لیست اضافه کرد، زیرا اکنون امکان انتقال فایل های ذخیره شده Stadia  شما به پلتفرم های دیگر از جمله کنسول ها فراهم شده است.

به همین خاطر هم CD Projekt RED پیامی را بابت راهنمایی کاربران سایبرپانک ارسال کرده است که با انجام آنها می توانید ذخیره بازی خود را به هر کنسولی انجام دهید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد