والو در فکر جایگزین Steam Deck است

پلتفرم بازی Steam Deck یکی از پروژه های بسیار محبوب و البته جنجالی شرکت Valve بود که حالا وارد فرایند جدیدی می شود و حتی نسخه ای دیگر از آن در راه است.

اوضاع برای Steam Deck بهتر می شود

Steam Deck  یک کنسول بازی دستی فوق العاده خلاقانه است و باعث شده که بسیاری از کاربران رایانه شخصی تحت تأثیر ابزارهای این کنسول قابل حمل قرار بگیرند.

Valve  در عرضه و تولید Steam Deck بسیار موفق بوده است و این شرکت در حال برنامه ریزی جانشینی برای این محصول است. متوجه شدیم که اکنون حدود 7124 بازی برای کنسول بازی دستی Valve تأیید شده یا قابل بازی هستند که رقم چشمگیری است.

طبق  اعلام والو، 2709 بازی تایید شده، 4415 بازی قابل بازی هستند و 2469 بازی در کنسول پشتیبانی نمی‌شوند.

پشتیبانی مداوم Valve یکی از دلایل اصلی موفقیت Steam Deck بوده است. از باتدای عرضه استیم دک، توسعه دهنده ان مشتاقانه در فکر حل مشکلات مختلف این پلتفرم بازی بوده است.

در ماه دسامبر،Valve  بازی هایی مانند Dark Souls 2 را هم به لیست عناوین تایید شده اضافه کرده است که برای طرفداران این سبک بسیار خوشحال کننده بود. بازی های اخیر مانند High on Life را هم می توانید در Steam Deck تجربه کنید و لذت ببرید.

Valve  اخیراً اعلام کرده است که در فکر جانشینی برای Steam Deck است و حتی این پروژه را شروع نموده، اما این پروژه بهبود عملکرد قابل توجهی را به همراه نخواهد داشت. در عوض، این شرکت بر روی بهبود تجربه کاربری با عناصری مانند صفحه نمایش و عمر باتری متمرکز شده است.

با تکامل والو حالا طرفداران می توانند انتظار بازی های پشتیبانی شده بیشتری را در ماه های آینده داشته باشند. تعداد بازی‌های قابل پخش در صورت آماده شدن نسخه بعدی این کنسول دستی، می ‌تواند بسیار بیشتر باشد و نسل دوم را به عنوان یک محصول جذاب ‌تر تبدیل کند.

آیا شما به Steam Deck علاقه مند هستید؟ به نظر شما عملکرد این پلتفرم تابحال چطور بوده است؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024