کنترلر Victrix Gambit یکی از بهترین بی سیم های دنیا

همانطور که ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌های چندنفره رقابتی روز به روز در حال افزایش هستند، ابزارهای جانبی نیز با هدف تقویت و شکوفایی توانایی طبیعی بازیکن ها متنوع تر شده اند. Victrix یک نام تجاری بود که صرفاً برای حمایت از علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی ایجاد شد، و علیرغم خرید PDP روی تولید محصولاتی تمرکز کرده که شما را در صدر جدول گیمرها قرار دهد. جدیدترین محصول از تولیدات Virtix، کنترلر بی سیم Gambit است.

کنترلر با سیم یا بی سیم مساله این است

برند Victrix چند سالی است که در دنیا نام خود را مطرح کرده و بیشتر بخاطر محصولات باکیفیت شناخته می شود. از هدست استثنایی ProAF گرفته تا Victrix Pro FightStick باعث بیشتر شناخته شدن این کمپانی بودند. وقتی Victrix خبر از ساخت یک محصول گیمینگ جدید با عنوان Gambit داد، می دانستیم قطعا یک شگفتی در راه خواهد بود.

کنترلرهای بی سیم برای کنسول های بازی استاندارد هستند، اما گیم پدهای سیمی جذابیت خاصی دارند. به طور خاص، آنها نسبت به گیم‌پدهای بی‌سیم، پاسخ سریع‌تر و ورودی مطمئن‌تری ارائه می‌دهند و این برای گیمرهای رقابتی مهم است. Victrix نیاز به پاسخگویی سریع در مسابقات برای پلتفرم های ویندوز 10 و ایکس باکس تبدیل شده است، که به گفته سازندگان دارای تاخیر کمتر از 2.5 میلی ثانیه است، حتی هشت برابر سریعتر از سایر کنترلرها دارد. قیمت 99.99 دلاری این کنترلر باعث واکنش های منفی شده است ، اما دلایل مهم تری وجود دارد که خرید آن را یک تصمیم منطقی می کند.

بهترین کنترلر ایکس باکس؟

در حال حاضر کنترلرهای زیادی در بازار وجود دارند که طیف وسیعی از امکانات و مشخصه های ظاهری را شامل می شود. اما کنترلر Victrix Gambit با داشتن مجموعه ای از ورودی ها و گزینه های سفارشی سازی ادعا می کند که سریع ترین کنترلر ایکس باکس می باشد که تابحال ساخته شده است.

معمولا گیمرها به دنبال محصولی هستند که بتوانند با دوستان خود به رقابت بپردازند و حال دلایل زیادی وجود دارد که شما می توانید Victrix Gambit را به عنوان کنترلر برتر خود انتخاب کنید.

ویژگی های گامبیت چیست؟

یکی از اولین مواردی که گیمرها با دیدن یک کنترلر به آن توجه می کنند، وزن و خوش دست بودن آن کنترلر است. Gambit به طور قابل توجهی سبک تر از کنترلر رسمی Xbox است و در مقایسه با کنترلرهای Xbox Elite  با ظاهری جالب، مانند یک پر کاملا سبک در دستان شما است. این مطمئناً به کاهش خستگی شما کمک می کند‌ چون ممکن است که برای زمانی طولانی مشغول بازی شوید، اینجاست که Gambit شکوه خود را به شما نشان می دهد. با این حال، اثبات این مورد در عملکرد بلندمدت شما مشخص خواهد شد، و Gambit به شما این امکان را می دهد که به اندازه همان ساعت اول که بازی خود را شروع کردید در ساعت های دهم هم حس شادابی را داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های گامبیت، قابلیت سفارشی سازی است. سفارشی ‌سازی در قلب این محصول خاص قرار دارد که به خودی خود می تواند یک مینی گیم برای شما باشد! بر روی این دسته دکمه های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را سفارشی سازی کنید و هر طور که مایل هستید آنها را تغییر دهید.

این کنترلر دارای دو صفحه قابل تعویض باشد: یکی، سفید، با دستگیره های بافت دار و یک صفحه ارغوانی صاف که بیشتر زیبایی شناسی سایر محصولات Victrix را تداعی می کند. من شخصاً رنگ بنفش را ترجیح می دهم، من همیشه از تزئینات بنفش استفاده می کنم که Victrix در هدست ProAF و برند خود استفاده می کند، زیرا این یکی از ویژگی های منحصر به فرد در مورد نحوه ارائه برند است. تقریباً تمام جنبه‌های این کنترلر نیز قابل تنظیم است، از قابلیت تعویض انگشتان شست و D-Pad گرفته تا دروازه‌های اطراف خود میله‌ها.

Gambit همچنین از هدست های بازی با استفاده از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند. صدای هدست را می توان با استفاده از D-Pad روی کنترلر تنظیم و سفارشی کرد. این دستگاه با پشتیبانی از صدای فراگیر Dolby Atmos ارائه می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل صدای هر بازی را که در اطراف خود غرق می‌شوید بشنوید، که در واقع یک لمس فوق‌العاده و غافلگیرکننده است، هرچند به سختی منحصر به این محصول است. از آنجایی که Dolby Atmos مبتنی بر نرم افزار است، می توان آن را با تمام هدست های 3.5 میلی متری استفاده کرد و با یا بدون کنترلر Gambit فعال کرد.

وقتی که به گامبیت نگاه می کنیم کاملا حس یک DualSense را به ما القا می کند و در شکل طراحی دکمه ها خود را به ایکس باکس نزدیک کرده است. چهار دکمه A / B / X / Y به عنوان دکمه های کلاسیک بازی وجود دارند. دو آنالوگ به مانند دسته های ایکس باکس وجود دارند که کارایی آنها برای گیمرها آشنا است. دکمه های Home، Guide، Capture همگی پلاستیکی مسطح و مشکی بافت هستند. دکمه Function بین پد جهت و آنالوگ سمت راست قرار دارد.

قسمت پشتی گیم پد برخی از ویژگی های یک کنترلر پیشرفته و حرفه ای را در خود جای داده است. سوئیچ های “کلاچ” بنفش به عنوان قفل ماشه ایفای نقش می کنند، اگرچه آنها کم استفاده تر از سایر موارد هستند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم، کنترلر گامبیت در مقوله سفارشی سازی بسیار فابل توجه است. صفحه سفید و پلاستیکی از کنترلر بیرون می آید و می توان آن را با یک صفحه سیلیکونی بنفش جایگزین کرد. پد جهت استاندارد و به شکل بعلاوه را می توان با یک صفحه جهت الماس شکل تغییر داد. یکی از میله های آنالوگ کوتاه جدا می شود و به شما امکان می دهد یک دسته بلندتر یا یک دسته کوتاه و محدب نصب کنید.

اما تنها ایرادی که می توان به این کنترلر گرفت، سیمی بودن آن است که شاید گیمرهای حرفه ای را به عقب حرکت دهد. بیشتر کنترلرهای ارزان در بازار هم سیمی هستند که Victrix Gambit هم در این راستا قرار می گیرد. چون خیلی از گیمرها ترجیح می دهند وقتی در مسابقات حرفه ای حضور پیدا می کنند، از یک دسته سیم دار اطمینانی استفاده کنند و اگر نشد از یک کنترلر بی سیم استفاده کنند.

در پایان باید تصمیم بگیرید که کنترلر گامبیت با تمام ویژگیهای مثبت خود، دارای نقص های خاصی است و این بستگی به این خواهد داشت که بازی کردن تا چه میزان برای شما اهمیت دارد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد