بررسی ویدئویی صندلی گیمینگ MSI MAG CH120

صندلی گیمینگ شاید یکی از مهمترین عوامل برای گیمرها نباشد اما قطعاً سلامت گیمرها را در دراز مدت تضمین می کند و البته تجربه کاربری جذاب تری را هم ارائه می کند. ام اس آی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ با صندلی گیمینگ MAG CH120 قابلیت های ویژه ای را به بازیکنان هدیه می دهد. در این ویدیو به بررسی صندلی گیمینگ MSI MAG CH120 می پردازیم.

از نظر بصری استفاده از دو رنگ مشکی و قرمز که به رنگبندی اصلی شرکت تایوانی ام اس آی تبدیل شده است، به جذابیت و اسپرت بودن این صندلی افزوده است. بجز این رنگ بندی خریداران می توانند صندلی مشکی با نوار باریک قرمز و یا صندلی با ترکیب رنگ قرمز و مشکی و نوار باریک قرمز را خریداری کنند.

همچنین در بخش طراحی و ظاهر، دوخت های با کیفیت به همراه نشان دراگون ام اس آی که آن هم با کیفیت دوخت بسیار خوب در نظر گرفته شده، جلوه ویژه ای به این صندلی بخشیده است. تعداد دو بالشتک برای گودی کمر و گردن باعث می شود تا در دراز مدت با خستگی روبرو نشده و البته با تصحیح نوع نشستن، فشار بسیار کمتری را نسبت به دیگر صندلی ها به ستون فقرات وارد کند.

فریم تمام فلز با ساختار ضد زنگ به همراه ساختار عالی باعث شده تا این صندلی یعنی MAG CH120 کاربرانی با وزن 150 کیلوگرم را هم تحمل کند و البته طول عمر بیشتری را به CH120 هدیه کند. صندلی از نظر ساختار داریا طراحی کاملا ارگونومیکی است تا بدن را به خوبی احاطه کند. فوم ها با فرایند ریخته گری و البته تراکم بالا به خوبی راحتی کاربر را تضمین کند.

یکی از برترین ویژگی های صندلی گیمینگ MAG CH120 خم شدن پشتی صندلی تا 180 درجه است تا آن را برای دراز کشیدن و استراحت به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. همچنین بازو های قابل تنظیم 4D قابلیت تنظیم در جهات بالا / پایین و چپ / راست را برای کاربر فراهم می کند تا بهترین حالت قرارگیری را تنظیم کند. همچنین پیستون بالابر گازی از نوع کلاس 4 است تا بالاترین استاندارد ایمنی را برای کاربر فراهم سازد. تعداد 5 پایه استیل تقویت شده تا 20 درصد نسبت به پایه های رایج استحکام بیشتری دارند و البته طول عمر بالاتری را رائه می کنند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !