اولین گوشی 5G ویوو هفته آینده در نمایشگاه MWC شانگهای معرفی خواهد شد

اولین گوشی 5G ویوو این بار در نمایشگاه MWC شانگهای رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ 26 ژوئن (5 تیر) آغاز خواهد شد. ویوو اطلاع دقیقی از این گوشی هوشمند به بیرون منتشر  نکرده و تنها با انتشار پوستر رسمی خبر رونمایی از اولین گوشی 5G خود را اعلام کرده.

پیش از این شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی اس 10 5G و روانه شدن این گوشی هوشمند به بازار بودیم. که البته برای اولین بار در کشور امریکا به دلیل پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم در دسترس کاربران قرار گرفت.

حال ویوو می خواهد برای اولین بار از گوشی هوشمندی پرده برداری کند که به مودم هایی با قابلیت 5G مجهز می شوند. هیچ مشخصاتی از این گوشی هوشمند جدید منتشر نشده و نمی دانیم این محصول می خواهد از مودم کدام شرکت برای پوشش چنین شبکه های اینترنتی بهره مند شود.

اما یکی از جالب ترین اتفاقاتی که ویوو نیز تایید کرده، فاصله زمانی رونمایی و ارائه این گوشی هوشمند می باشد. در حالی که تنها یک هفته تا رونمایی رسمی زمان باقی مانده، ویوو اعلام کرده قصد ندارد از این محصول جدید خود به همین زودی پرده برداری کند. همانند اپل که اعلام کرد تا سال 2020 تصمیم به ارائه گوشی های هوشمند 5G خود ندارد، ویوو نیز پیش فروش این محصول جدید خود را از سالم میلادی آینده آغاز خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد