ویوو نکس 3 5G رسما رونمایی شد / رقیبی جدی برای پرچمداران قدرتمند

ویوو نکس 3 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار این شرکت بصورت رسمی رونمایی شد. از اصلی ترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین اصلی، صفحه نمایشی بدون ناچ با درصد بالا به نسبت بدنه و نیز پردزانده قدرتمند 7 نانومتری اشاره کرد. در ادامه به مشخصات فنی دقیق در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات ویوو نکس 3 5G

طراحی

در حال که گمان می کردیم این گوشی های هواوی میت 30 قرار است اولین گوشی های هوشمند مجهز به معماری دایره ای شکل سنسور های دوربین اصل باشند، حال شاهد بهره بردن از چنین معماری برای ویوو نکس 3 5G می باشیم.

اما یکی از زیبا ترین طراحی های صفحه نمایش را در این گوشی هوشمند شاهد می باشیم. به لطف بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ، ناچ و هیچ حاشیه ای را شاهد نمی باشیم. صفحه نمایش این گوشی به گونه ای می باشد که تا حاشیه های این گوشی نیز پیز رفته و با انحنای نزدیک به 90 درجه تا حاشیه های این گوشی نیز ادامه دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.89 اینچی از جنس سوپر آمولد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. به لطف بهره بردن از صفحه نمایش Waterfall، تقریبا 99.6 درصد نمای جلویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایش آن اختصاص داده شده است.

صفحه نمایش این گوشی همانطو که گفته بودیم با زاویه ای تقریبا 90 درجه ای به کناره ها کشیده شده. همین امر نسبت تصاویر بالایی را با خود به همراه داشته. به همین دلیل در قیمت های کناری، دکمه های تنظیم صدا و نیز پاور حذف شده و جای خود را به دکمه های لمسی داده اند.

دوربین

ویوو نکس 3 5G نیز به جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ مجهز شده. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

همانطور که گفته بودیم، این بار تکنولوژی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده. برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

پرادازنده و باتری

رم 8 و 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. ویوو نکس 3 5G نیز به جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام، اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده. پردازنده ای که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی شد.

اما یکی از قدرتمند ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، میزان طرفیت باتری و شارژر در نظر گرفته شده برای آن می باشد. ویوو نکس 3 5G به باتری 4500 میلی آمپری با شارژر قدرتمند 44 واتی مجهز به شارژ سریع مجهز شده است.

مدل 4G این گوشی هوشمند با قیمت 707 دلار و مدل 5G آن نیز با قیمت پایه 810 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !