ویدئو جعبه گشایی ویوو ایکس ۳۰ پرو

ویوو ایکس ۳۰ به همراه مدل پرو، با قابلیت پوشش شبکه های ایترنتی ۵G امروز بصورت رسمی معرفی شدند. این در حالی می باشد که پیش از این نیز شاهد منتشر شدن مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند پیش از رونمایی رسمی بوده ایم. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده می توان به سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند اشاره کرد.

مشخصات ویوو ایکس ۳۰ و ایکس ۳۰ پرو

صفحه نمایش

ویوو این بار تصمیم به استفاده از ناچ زیبای اینفینیتی O برای این محصولات جدید خود گرفته. از جمله نقاط جدید این صفحه نمایش جنس سوپر آمولد آن می باشد. پیش از این تنها سامسونگ بود که از صفحات نمایش آمولد با ناچ اینفینیتی O استفاده کرده بود.

صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی ویوو ایکس ۳۰ و مدل پرو با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰، توانایی ارائه میزان روشنایی ۸۰۰ نیت در حال عادی و حداکثر میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت را خواهد داشت.

سنسور های دوربین اصلی و سلفی

سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی و سلفی این دو گوشی هوشمند تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت این سنسور های در سنسور تله فوتو آن ها می باشد. هر دو گوشی به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده اند اما مدل پرو قابلیت زوم ۵ برابری پریسکوپ و ۶۰ برابری دیجیتال را دارد، این در حالی می باشد که مدل استاندادر قابلیت زوم ۲ برابری اپتیکال و ۲۰ برابری دیجیتال را دارد.

سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۰۸ درجه ای، سنسور های دوربین اصلی سه گانه هر دو گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. برای دوربین سلفی این محصولات جدید ویوو نیز سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

پردازنده و باتری

اما بعد از سامسونگ، ویوو اولین شرکتی می باشد که در کنار بهره بردن از پردازنده اختصاصی اگزینوس ۹۸۰ سامسونگ، به مودم های جدید این شرکت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم مجهز  می شود. بهره بردن از این مودم سبب شده تا ویوو ایکس ۳۰ سرعت دانلود ۳٫۵۵ گیگابایت بر ثانیه را ارائه کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. ویوو ایکس ۳۰ و ایکس ۳۰ پرو به باتری ۴۳۵۰ میلی آمپری با شارژر ۳۳ واتی شارژ سریع مجهز شده اند. اتفاق خوشایند دیگر این گوشی های هوشمند حضور جک ۳٫۵ میلی متری می باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !