ویوو ایکس 30 با همکاری سامسونگ معرفی خواهد شد

از مدت ها قبل شرکت سامسونگ صفحه نمایش بسیازی از گوشی های هوشمند دیگر شرکت های این عرصه را تولید می کرد. اما دیگر سامسونگ توانایی ارائه خدمات بیشتری را در زمینه های گوناگون دارد. حال ویوو ایکس 30 قرار است به عنوان جدید ترین گوشی هوشمند این شرکت با بهره بردن از تکنولوژی های سامسونگ روانه بازار شود.

با توجه به اخبار منتشر شده، ویوو ایکس 30 قرار است به پردازنده و مودم اتصاصی سامسونگ مجهز شود. اگزینوس 980 پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. نکته جالب در این مورد این اس که تا به امروز این پردازنده سامسونگ برای هیچ یک از گوشی های هوشمند و حتی گوشی های هوشمند خود سامسونگ نیز مورد استفاده قرار نگرفته است.

در کنار این اتفاق مودم در نظر گرفته شده شرکت سامسونگ برای این گوشی هوشمند قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G را نیز خواهد داشت. البته شایان ذکر است که گوشی هوشمند جدید ویوو در دو مدل 5G و 4G روانه بازار خواهد شد.

اطلاعات خاص دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است، اما شاهد انتشار برخی تصاویر بودیم که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است. در تصاویر منتشر شده، صفحه نمایشی بدون ناچی را شاهد می باشیم که نوید استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ را برای این گوشی هوشمند می دهد. اخبار منتشر شده دیگری نیز از مجهز شدن این محصول جدید ویوو به سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای خبر می دهند.

منبع: 91mobiles

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد