ویوو Y52S میان رده ای با مشخصات فنی مناسب و قیمت نه چندان مقرون بصرفه

بی شک ویوو در زمینه گوشی های هوشمند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته. ویوو ایکس 50 پرو پلاس به عنوان قدرتمند ترین پرچمدار این شرکت عملکرد بسیار خوبی را مخصوصا در زمینه سنسور های دوربین داشت. ویوو در زمینه گوشی های هوشمند میان رده نیز عملکرد خوبی داشته و این بار قرار است ویوو Y52s به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان برخی مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده منتشر شده است.

مشخصات ویوو Y52s

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این ویوو از آن بهره برده بود. در نمای جلویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.58 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ محبوب واتردراپ می باشیم.

در نمای شپنی نیز شاهد حضور دو سنسور دوربین می باشیم که پیش از این نیز ویوو از چنین طراحی بهره برده بود. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه ویوو Y52s را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نظر گرفته شده نیز این گوشی میان رده به پردازنده دیمنسیتی 720 شرکت کوالکام مجهز شده. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا این اسمارتفون توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را داشته باشد. ویوو Y52s به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 305 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد