تلویزیون Wall Luxury سامسونگ با نهایت ابعاد 292 اینچ و رزولوشن 8K

معمولا نمایشگرهای دیواری به منظور مصارف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. اما این نوع نمایشگرها به دلیل ماهیت استفاده از آنها معمولا با تکنولوژی خاص تصویری همچون پرچمداران همراه نیستند. سامسونگ اخیرا نمایشگر جدیدی را با نام Wall Luxury معرفی کرده که با نهایت ابعاد 292 اینچ و رزولوشن 8K، مفهوم جدیدی از کیفیت تصویر و ابعاد غول پیکر را به بازار معرفی کرده است.

تلویزیون Wall Luxury با ساختار microled، هزینه ساخت بالایی را به سامسونگ تحمیل کرده است. ساختاری که از کیفیت تصویر خیره کننده و البته قیمت بیشتری نسبت به نمونه های OLED یا QLED سود می برد. این تلویزیون با ابعاد 292 اینچ به بخشی از دیوار مکان استفاده شده تبدیل می شود. نمایشگری که با استفاده از پردازشگر مبتنی بر یادگیری Quantum Processor Flex، می تواند از هر منبعی بالاترین تجربه بصری را به کاربر هدیه دهد. ویژگی هایی مانند هوش مصنوعی و Upscaling، توانایی پخش تصاویر خیره کننده ای را به این تلویزیون بخشده است.

البته قابل ذکر است که این نوع نمایشگرها با ساختار ماژولار قابلیت ابعاد کوچکتر از 292 اینچ را هم دارند. این نوع ساختار بر اساس نیاز خریدار می تواند ابعاد مختلفی را شامل شود. از دیگر ویزگی های این تلویزیون می توان به تکنولوژی کوانتوم HDR، نهیات روشنایی 2000 نیت و نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز اشاره کرد. در بخش صوتی هم همکاری سامسونگ با شرکت های Harman Luxury Audio و Steinway Lyngdorf نوید تجربه بصری عالی را به کاربر می دهد.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ