واتس اپ بزودی قابلیت تماس تصویری بیش از چهار نفر را ممکن می کند

پیام رسان واتس اپ به عنوان یکی از امن ترین پیام رسان های حال و حاضر این بار قرار است با دریافت آپدیت جدید قابلیت جذابی را با خود به همراه داشته باشد. در نشست رسمی مسئولین فیسبوک مالک این پیام رسان تصمیم به اضافه کردن قابلیت جدید گرفته اند که مدت ها مورد اعتراض بسیاری از کاربران این پیام رسان قرار گرفته بود.

شاید از نظر امنیتی واتس اپ را بتوان بهترین پیام رسان دانست، اما باید قبلو کرد که در زمینه طراحی گرافیکی و نیز قابلیت های در نظر گرفته شده، تلگرام توانسته عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و همین امر سبب شد تا بسیاری از کاربران ایرانی، تلگرام را به عنوان پیام رسان اصلی خود در نظر بگیرند.

اما یکی از قابلیت هایی که هنوز تلگرام به آن مجهز نشده، قابلیت تماس تصویری می باشد. واتس یکی از بهترین راه های برقراری تماس تصویری می باشد، هرچند مصرف حجم اینترنت بالایی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. اما برای برقراری تماس تصویر، واتس اپ اجازه برقرای تماس بین حداکثر چهار نفر را می دهد.

همین امر مدتی است که اعتراض بسیاری از کاربران را در پی داشت. حال گویا بزودی با انتشار بروزرسانی های جدید، این امکان وجود خواهد داشت تا بیش از چهار نفر در تماس تصویری گروهی شرکت کنند. هنوز مشخص نیست که در کدامیک از بروزرسانی های آینده چنین قابلیتی اضافه می شود. اما احتمالا بزودی شاهد انتشار نسخه بتا آپدیت جدید خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !