انتشار بروزرسانی جدید واتس اپ به همراه افزایش کاربران برای تماس تصویری همزمان

مئولین فیسبوک مدتی پیش اعلام کرده بودند که قصد دارند نا برورسانی جدید را برای پیام رسان معتبر واتس اپ در نظر بگیرند. این بروزرسانی جدید سوای بهبود امنیت این پیام رسان که در حال حاضر نیز امن ترین پیام رسان ممکن می باشد، قابلیت های جدید را نیز با خود به همراه خواد داشت. حال شاهد انتشار این بروزرسانی بودیم که در ادامه به قابلیت های جدید اضافه شده خواهیم پرداخت.

به نسبت پیام رسان رقیب یعنی تلگرام، واتس اپ ویژگی های کمتری را با خود به همراه دارد. مخصوصا در بخش گرافیکی که تلگرام عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته. اما بی شک واتس اپ با توجه به کدینگ و دی کدینگ در نظر گرفته شده برای پیام هایش بسیار امن تر می باشد.

در بروزرسانی جدید این پیام رسان که به تازگی منتشر شده، از این پس کاربران دیگر آن محدودیت قبلی را در بخش تماس تصویری همزمان ندارند. پیش از این حداکثر چهار کاربر بصورت همزمان قادر به برقراری تماس تصویری بودند. اما حالا به لطف آپدیت جدید این تعداد به هشت نفر افزایش پیدا کرده.

اما همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم، بحتث امنیت یکی از اصلی ترین معیار های این پیام رسان می باشد. در برقراری تماس بین هش نفر این کاملا همانند ارسال پیام، رمز گذاری و رمز گشایی انجام می شود تا احتمال هرگونه نقص امنیتی را به حداقل برساند. البته قالیت ویدئو کنفرانس با حداکثر تعداد 50 نفر و ینز تماس صوتی با همین تعداد وجود دارد، ولی دیگر رمز گذار خاصی برای این اتفاق صورت نمی گیرد.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد