محصولات TCL در نمایشگاه CES 2020 / به همراه ویدئو

TCL از معدود شرکت های حوزه گوشی ها هوشمند بود که می توان گفت در نمایشگاه CES 2020 عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این شرکت توانست از سه گوشی هوشمند جدید خود به همراه گوشی انعطاف پذیر جدید خود پرده برداری کند. از مهمترین ویژگی های این گوشی های هوشمند که زودی روانه باز جهانی می شوند، قیمت بسیار مقرون بصرفه در نظر گرفته شده می باشد.

پیش از این سامسونگ گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر رونمایی شد و البته قیمت 2000 دلاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند توان خرید آن را برای هر کاربری ممکن نمی کرد. اما TCL نیز گوشی انعطاف پذیر جدیدی را معرفی کرد. این گوشی هوشمند شاید در نگاه اول از نظر ساخت و کیفیت نتواند رقیب جدی برای گلکس فولد محسوب شود.

اما قیمت کمتر از 500 دلاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، اصلا قابل مقایسه با گلکسی فولد نمی باشد. در کنار این گوشی هوشمند اما شاهد رونمایی سه محصول دیگر نیز بوده ایم.

نی سی ال 10 پرو و 10L به همراه اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G، سه محصول جدید این شرکت را در نمایشگاه CES 2020 تشکیل می دهند. از جمله قابلیت های شاخص در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می توان به سنسور های دوربین آن ها اشاره کرد.

هر سه مدل از چهار سنسور برای دوربین خود بهره برده اند. مدل 5G این گوشی های هوشمند اما به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده اند. طراحی ناچ در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند دقیقا شبیه به طراحی بود که پیش از این در صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 شاهد بودیم.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !