آیا فیلم Indiana Jones 5 بدون هریسون فورد خواهد بود؟

کارگردان فیلم Indiana Jones 5 شایعه حذف هریسون فورد از این فرنچایز را رد کرد و هیچ جایگزینی را برای او در نظر نداشته است.

یک قهرمان 80 ساله

خوب کاملا مشخص است که هریسون فورد دیگر پا به سن گذاشته است و دیگر مانند فیلم های اول ایندیانا جونز نمی تواند ازپس اکشن های مختلف بر بیاید، اما واقعیت این است که فورد نماد این فیلم محبوب است. لوکاس فیلم هم تا حد ممکن این ریسک را انجام نمی دهد تا فورد 80 ساله را کنار بگذارد. به همین علت شایعات زیادی در مورد این مساله پیچیده است که شاید فورد در شماره پنجم حضور نداشته باشد و بازی نکند.

فیلم ایندیانا جونز 5 قرار است تابستان آینده در سینماها اکران شود، اما تا کنون طرفداران مشتاق چیز زیادی در مورد جزئیات این فیلم نمی دانند. شماره پنجم ایندی را جیمز منگولد کارگردانی می کند، اما شایعاتی حاکی از این است که این فیلم تحت نمایش های آزمایشی قرار گرفته است که همراه با واکنش های ضعیفی بوده است.

شایعات می گویند که واکنش ها به قدری منفی بوده است که جیمز منگولد مجبور می شود هریسون فورد را کنار بگذارد و پل فیبی والر را جایگزین کند. این در حالی است که اگر این خبر درست باشد جیمز منگولد باید منتظر خشم و عصبانیت طرفداران این فرنچایز باشد.

خود منگولد این شایعات را رد می کند. او اخیراً در شبکه های اجتماعی نه تنها ادعای نمایش آزمایشی فیلم را رد کرد، بلکه تصریح کرد که “هیچ کس هرگز جایگزین ایندیانا جونز نخواهد شد.”

منگولد در یک تاپیک در توییتر به این نظر پاسخ داد که برخی از کاربران گفته بودند نمایش های آزمایشی وجود دارد و ایندیانا جونز با یک زن در فیلم جایگزین شده است، چیزی که طرفداران از آن متنفر بودند. منگولد نوشت که «اصلاً هیچ اکرانی وجود نداشته است» و سپس به صراحت گفت که هرگز حتی بحثی برای جایگزینی ایندی وجود نداشته است.

ایندیانا جونز 5 چه زمانی منتشر می شود؟

پنجمین فیلم از مجموعه لوکاس ‌فیلم در 30 ژوئن 2023 اکران می ‌شود و اولین فیلم این مجموعه پس از ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین در سال 2008 است که یک کارگردان جدید را به خود می بیند. فیبی والر-بریج، مدز میکلسن، توماس کرچمن، بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون به گروه بازیگری شماره پنجم خواهند پیوست. برای اولین بار در تاریخ فرنچایز، فیلم توسط استیون اسپیلبرگ نیز کارگردانی نمی ‌شود و لوگان و فورد در برابر فراری، جیمز منگولد، پشت دوربین برای دنباله ‌ی جدید قرار می‌ گیرند.

کاتلین کندی از لوکاس فیلم در جریان جشن جنگ ستارگان به ComicBook.com گفت: «جیمز منگولد یک کار باورنکردنی با ایندی انجام داده است. و او و هریسون فورد یک رابطه باورنکردنی دارند و من فکر می ‌کنم که طرفداران چیزی که او خلق کرده را دوست خواهند داشت.

منگولد در بیانیه‌ای در هنگام معرفی فیلم گفت: «از اینکه دارم یک ماجراجویی جدید را شروع می‌کنم و با تیم رویایی از فیلمسازان بزرگ تمام دوران همکاری می‌کنم، هیجان‌زده هستم. “استیون، هریسون، کتی، فرانک و جان همگی قهرمانان هنری من هستند.

ایندیانا جونز 5 قرار است در تاریخ 30 ژوئن 2023 در سینماها اکران شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024