آیا شفرد با Mass Effect جدید باز خواهد گشت؟

مراسم The Game Awards امسال خبرهای بسیار خوبی را با خود به همراه آورده بود که به نوعی هم شوکه کننده بود. یکی از بزرگترین سورپرایزها در این مراسم معرفی عنوان جدید Mass Effect بود. در این تریلر کوتاه چیزی از داستان توضیح داده نشد و فقط می دانیم که تریلر اشاره مهمی به بقایای سفینه Normandy داشت که می تواند بسیار مهم هم باشد.

استودیو Bioware بعد از ساخت Mass Effect Andromeda نقدهای بسیار شدیدی را متحمل شد و نتوانست در این عنوان موفقیت های گذشته خود را تکرار کند. داستانی که به موازات سه گانه مس افکت رخ می داد و کاراکترهایی جدید که نمی شد به عنوان یک Mass Effect با آن ها ارتباط عمیقی برقرار کرد. هنوز هم جای خالی فرمانده شفرد احساس می شد.

حالا خبر خوب اینکه پس از پخش شدن تریلر، مایک گمبل کارگردان Mass Mass Effect  تأیید کرد که چندین پیشکسوت سریال برای کار بر روی بازی جدید بازگشته اند.

حقیقت این است که گمبل امیدوار بود با توجه به جدایی های اخیر کیسی هادسون و مارک داره و بسیاری از مقامات برجسته قبل از آن بتواند نمایش خوبی داشته باشد و خیال خود را راحت کند. اما این احساس وجود دارد که BioWare امروز شرکتی نیست که قبلاً بوده است، اما به نظر می رسد گمبل سعی دارد دل طرفداران سری بازی مس افکت را بدست بیاورد.

گمبل همچنین با طرفداری كه متوجه تصاویر دو كهكشان در این تریلر شده بود، تعامل بسیار جالبی داشت. او از گمبل پرسید كه آیا این بدان معنی است كه ME جدید دنباله سه گانه اصلی و همچنین آندرومدا است. البته گمبل نه این نظریه را تایید کرد و نه تکذیب.

این در حالیست که اکثر افراد ترجیح می دهند BioWare به ریشه های Mass Effect اصلی بازگردد، طرفداران آندرومدا هم سر جای خودشان هستند، بنابراین ساخت یک بازی که هر دو را دنبال می کند بدون شک روشی هوشمندانه برای جلب رضایت همه است، به شرطی که تعادل مناسب را برقرار شود .

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا BioWare باید آندرومدا را ادامه دهد یا اینکه به سمت ریشه های خود حرکت کند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024