ویژگی Raytracing در موتور Unreal Engine 4 با کارت گرافیک MSI RTX 2080 Ti VENTUS

موتور بازی سازی Unreal Engine توسط شرکت Epic Games ساخته شد و اولین بار هم نزدیک به 20 سال قبل در بازی Unreal به نمایش در آمد. این موتور گرافیکی قدیمی بارها مورد بهینه سازی قرار گرفت و نسخه های مختلفی از آن بیرون آمد تا نهایتاً نسخه Unreal Engine 4 این موتور گرافیکی پایه گذاری شد و پس از سال ها در بازی ها مورد استفاده قرار گرفت.

با این که این موتور گرافیکی قدیمی است اما نسخه Unreal Engine 4 به واقع یکی از برترین و قدرتمندترین موتور گرافیکی های حال حاضر است. در آخرین نسخه از این موتور گرافیکی شاهد استفاده از ویژگی Raytracing هستیم. ویژگی که برای اولین بار با کارت گرافیک های تورینگ انویدیا پا به میدان گذاشت. هر بازی تنها به وسیله یک موتور گرافیکی قدرتمند مانند Unreal Engine 4 خلق می شود که البته هر چه قدرت آن موتور گرافیکی بیشتر باشد، شاهد جزئیات و جذابیت بیشتر در بازی هستیم.

در این ویدیو، محیطی با جزئیات خیره کننده با ویژگی Raytracing توسعه یافته است. محیطی جذاب که به لطف ویژگی Raytracing با سایه ها، نورها و بازتاب طبیعی، شما را شگفت زده می کند. این صحنه با کارت گرافیک قدرتمند MSI GeForce RTX 2080 Ti VENTUS 11G، پردازنده Core i7-5820K و مقدار 32 گیگابایت رم توسعه و رندر گرفته شده است.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد