مقایسه دوربین شیائومی می نوت 10 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

شیائومی می نوت 10 همان نسخه بین المللی شیائومی می CC9 پرو می باشد که توانست با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی امتیاز 121 را از وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد و از نظر دوربین های اصلی در کنار هواوی میت 30 پرو بالاترین امتیاز را در میان گوشی های هوشمند دیگر کسب کند. از طرفی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس نیز یکی از پرچمداران محبوب سامسونگ از نظر سنسور های دوربین اصلی می باشد. ویدئوی مقایسه دوربین پرچمدار شیائومی و جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ را این بار در نظر گرفته ایم.

 شیائومی می CC9 پرو

در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

شیائومی می CC9 پرو

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 پلاس تنها گوشی این خانواده می باشد که از دوربین سلفی دوگانه بهره مند شده، سنسور 10 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین های سلفی این گوشی هوشمند قدرتمند در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با تنظیم خودکار گشودگی دریچه دیافراگم با توجه به میزان نور، در بازه f/1.5 تا f/2.4 متغیر می باشد. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت تشخیص AF که باعث اندازه گیری فاصله و همچنین عکاسی سه بعدی و سنسور عریض ۱۲۳ درجه ای ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !