حضور پر رنگ شیائومی با رونمایی پرچمداران جدید خود در نمایشگاه MWC 2020

نمایشگاه MWC 2020 بزودی کار خود را شروع خواهد کرد. شیائومی نیز برای این رویداد بسیار مهم برنامه ی ویژه ای را مد نظر دارد. این بار گویا شیائومی می 10 به همراه می 10 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت رونمایی شوند که شایعات منتشر شده خبر از حضور بسیار قدرتمند این گوشی های هوشمند در عرصه رقابت جهانی را می دهند.

سامسونگ اعلام کرده که به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور چندان پر رنگی در نمایشگاه MWC 2020 نخواهد داشت. شیائومی 10 به همراه می 10 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت رونمایی شوند.

شایعات خبر از آن می دهند که یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دربین چهارگان این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

از دیگر قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با توجه به آنچه درتصویر مشاهده می کنید که به لطف شایعه پراکنان در دسترس قرار گرفته، می 10 پرو به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. همان پردازنده ای که سامسونگ می خواهد برای پرچمداران سری اس 20 خود در نظر بگیرد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی نیز با رزولوشن 2080×1080 پیکسلی، از طراحی ناچ اینفینیتی O بهره خواهد برد. باتری 5250 میلی آمپری برای Mi 10 Pro در نظر گرفته شده که در صورت درست بودن این خبر و با توجه به پردازنده در نظر گرفته شده که مصرف انرژی این گوشی هوشمند با به حداقل میزان ممکن می رساند، باید شاهد ثبت رکوری جدید در زمینه طول عمر مفید باتری باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !