شیائومی تبلت جدیدی با صفحه نمایش 120 هرتزی معرفی می کند

بدون شک تا به امروز شیائومی توانسته در عرصه گوشی های هوشمند عملکرد بسیار بی نظیری را از خودش به نمایش بگذارد. در این میان می توانیم به شیائومی می 11 اولترا اشاره کنیم که در حال حاضر قدرتمند ترین گوشی هوشمند جهان می باشد. اما در جدید ترین اخبار منتشر شده، شیائومی تبلت های جدیدی را رونمایی خواهد کرد که البته قرار است مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشته باشند.

در عرصه تبلت هنوز شیائومی نتوانسته عملکرد بهتری به نسبت شرکت هایی چون سامسونگ و اپل از خود به نمایش بگذارد و شاید دیگر وقت آن رسیده تا شاهد حضور قدرتمند تر شیائومی در این عرصه باشیم. همانطور که اشاره کردیم شیائومی تبلت های جدیدی را بزودی رونمایی می کند.

پیش بینی می شود که می پد 5 و می پد 5 پرو جدیدترین تبت های این شرکت باشند. این تبلت ها به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز خواهند شد که در این میان می توانیم به صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای آن ها اشاره کنیم.

صفحه نمایشی 11 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسلی برای یکی از این دو تبلت در نظر گرفته خواهد شد. صفحه نمایشی از نوع IPS LCD که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی بالای 120 هرتز را نیز خواهد داشت. البته با توجه به پنل IPS LCD پیش بینی می شود که محصولات جدید شیائومی در دسته تبلت های میان رده این شرت قرار گیرند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده هم شاهد حضور یکی از بهترین پردازنده های میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 780G با معماری 5 نانومتری می باشیم. بهره بردن از چنین پردازنده ای به همراه مودم ایکس 53 5G، سبب شده تا محصول جدید شیائومی توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پرسرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد