نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین فوق قدرتمند شیائومی می 10

شیائومی می 10 به همراه می 10 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت بزودی رونمایی شوند. پیش از این شیائومی می CC9 پرو یا همان شیائومی می نوت 10 توانسته بود با بهره بردن از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ، برای مدتی در رده اول وب سایت معتبر دگزومارک قرار گیرد.

اما این بار قرار است پرچمداران جدید این شرکت با بهره بردن از همان سنسور 108 مگاپیکسلی با بروزرسانی های صورت گرفته قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه ذقابت با پرچمداران دیگر شوند.

در همین راستا به تازگی تصاویری منتشر شده که توسط سنسور 108 مگاپیکسلی شیائومی می 10 به ثبت رسیده است.

شایعات خبر از آن می دهند که یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دربین چهارگان این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

از دیگر قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با توجه به آنچه درتصویر مشاهده می کنید که به لطف شایعه پراکنان در دسترس قرار گرفته، می 10 پرو به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. همان پردازنده ای که سامسونگ می خواهد برای پرچمداران سری اس 20 خود در نظر بگیرد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی نیز با رزولوشن 2080×1080 پیکسلی، از طراحی ناچ اینفینیتی O بهره خواهد برد. باتری 5250 میلی آمپری برای Mi 10 Pro در نظر گرفته شده که در صورت درست بودن این خبر و با توجه به پردازنده در نظر گرفته شده که مصرف انرژی این گوشی هوشمند با به حداقل میزان ممکن می رساند، باید شاهد ثبت رکوری جدید در زمینه طول عمر مفید باتری باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد