شیائومی می 10 دست پر پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت

شیائومی وعده رونمایی می 10 و می 10 پرو را برای سال میلادی 2020 داده. این در حالی می باشد که شایعاتی از این گوشی های هوشمند منتشر شده که نشان می دهد شیائومی قصد دارد تا این بار دست پر تر از همیشه پا به عرصه رقابت با گوشی های هوشمند دیگر بگذارد. در جدیدترین شایعات منتشر شده اخباری از شارژر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تمرکز ویژه ای بر روی آن دارند، شارژر های در نظر گرفته شده با قابلیت شارز سریع برای گوشی های هوشمند خود می باشد. در حال حاضز قدرتمند ترین شارژر در اختیار اوپو رنو ACE می باشد.

شارژر 65 واتی این گوشی هوشمند توانایی شارژ 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 28 دقیقه ای دارد. حال شیائومی می 10 قرار است به شارژی قدرتمند مجهز شود که دست کمی از شارژر اوپو رنو ACE ندارد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند جدید شیائومی قرار است به شارژری 50 واتی مجهز شود. این شارژر قادر خواهد بود تا باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 35 دقیقه ای را خواهد داشت. هنوز اطلاع دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده.

باید منتظر بود و دید آیا باز هم شیائومی همانند شیائومی می نوت 10 که همان نسخه بین المللی شیائومی می CC9 پرو می باشد، می تواند عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش بگذارد یا خیر.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !