شیائومی می 10T پرو / شگفتی جدیدی در راه است

پرچمداران شیائومی تا به امروز عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته اند. شیائومی می 10 اولترا یکی از همین پرچمداران بود که با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند توانست عملکرد بی نظیری را از خود نشان دهد. حال قرار است شیائومی می 10T پرو به همراه مدل استاندارد به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شوند.

به لطف شایعه پراکنان تصاویر جالبی از شیائومی می 10T منتشر شده که اطلاعات جالبی را از این گوشی هوشمند قدرتمند در اختیار ما قرار داده است. در نگاه اولیه صفحه نمایش جذاب این اسمارتفون توجه ما را به خود جلب می کند. صفحه نمایشی که از ناچ زیبای اینفینیتی O بهره برده. البته این صفحه نمایش به پنل IPS LCD مجهز خواهد شد و به همین دلیل توانایی پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت را نخواهد داشت و شاهد حضور این قابلیت امنیتی در قسمت کناری خواهیم بود.

اما این صفحه نمایش تنها طراحی زیبایی را با خود به همراه ندارد، بلکه همانند صفحه نمایش جدیدتری گوشی های هوشمند گیمینگی همانند ایسوس ROG Phone3 توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز را خواهد داشت.

همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم، سنسور های دوربین شیائومی می 10 اولترا توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اما بهتر است بدانید که شیائومی می 10T پرو قرار است سنسور های دوربین قدرتمند تری را با خود به همراه داشته باشد. هنوز اطلاعاتی از مشخصات سنسور های دوربین این گوشی قدرتمند منتشر نشده اما می دانیم که برای سنسور اصلی، سنسور 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

در قسمت پشتی چهاز سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که با کمی دقت متوجه می شویم که سنسور پریسکوپ جایش خالیست. این در حالی می باشد که سنسور پریسکوپ شیائومی می 10 اولترا توانایی زوم فوق العاده 120 برابری را داشت.  در بخش مشخصات سخت افزاری پیش بینی می شود که شاهد حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس باشیم، هرچند هنوز بصورت قطعی این خبر تایید نشده است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !