شیائومی می 11 معرفی شد / اولین پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 888

بالاخره بعد از شایعات بسیار زیاد منتشر شده از جدیدترین پرچمدار شیائومی، امروز شاهد رونمایی شیائومی می 11 بودیم. فعلا خبری از مدل های پرو و پرو پلاس نیست و احتمالا در سال میلادی آینده شاهد رونمایی این پرچمداران نیز خواهیم بود. می 11 اولین گوشی هوشمند جهان می باشد که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده. البته سوای این پردازنده، پرچمدار جدید شیائومی مشخصات قدرتمند دیگری را نیز با خود به همراه داشته که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می 11

طراحی و صفحه نمایش

طراحی رو به رویی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز پرچمداران شرکت های دیگر از آن بهره برده بودند. صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزولوشن QHD پلاس که توانایی ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر میزان روشنایی 1500 شمع در متر مربع (نیت) را نیز دارد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم. در قسمت پشتی نیز شاهد حضور سه سنسور دوربین می باشیم که یا معماری جدیدی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در مجموع این پرچمدار در کنار طراحی جذاب خود، با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، صفحه نمایش بسیار با کیفیتی را به خود اختصاص داده است.

دوربین

از نظر مشخصات سنسور های دوربین باید گفت این پرچمدار حضور قدرتمندانه ای داشته، هرچند جای خالی برخی از سنسور ها حس می شود. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما همانطور که اشاره کردیم، سه سنسور برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.85 به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه شیائومی می 11 را تشکیل می دهند.

سخت افزار

بی شک در زمینه مشخصات سخت افزاری و مخصوصا پردازنده این گوشی هوشمند حرفی برای گفتن باقی نگذاشته. می 11 به قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 888 مجهز شده و نام خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز  به این پردازنده ثبت کرد.

رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این پرچمدار می باشند. شیائومی می 11 به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 55 واتی شارژ سریع مجهز شده که البته باید شارژر را بصورت جداگانه خریداری کنید.

این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از شارژر وایرلس 50 واتی به همراه توانایی شارژ معکوس 10 واتی را نیز دارد. شیائومی می 11 با قیمت پایه 610 دلاری روانه بازار خواهد شد و باید گفت با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود