مشخصات کامل شیائومی می 11 لایت پیش از رونمایی رسمی

شیائومی می 11 اولین گوشی هوشمندی بود که به قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شد. اما شیائومی می 11 با توجه به پرچمدار بودنش و البته مشخصات فنی قدرتمند، قیمت گرانی را هم با خود به همراه داشت. حال شیائومی قرار است می 11 لایت را به عنوان گوشی هوشمند مقرون بصرفه تر که البته به مشخصات ضعیف تری به نسبت مدل استاندارد مجهز شده، بزودی معرفی کند.

تا به امروز شایعات بسیاری از مشخصات در نظر گرفته شده برای شیائومی می 11 لایت شنیده ایم، اما این بار به لطف کسب تاییدیه TENAA مشخصات قطعی این گوشی هوشمند پیش از رونمایی رسمی مشخص شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می 11 لایت

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مقرون بصرفه، تقریبا مشابه با طراحی شیائومی می 11 می باشد. در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شود.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. هنوز مشخص نیست که صفحه نمایش این گوشی هوشمند، توانایی ارائه نرخ برزورسانی 90 هرتز را خواهد داشت یا 120 هرتز.

در قسمت پشتی هم طراحی مشابهی با مدل استاندارد را شاهد هستیم. سه سنسور دوربین در قسمت پشتی، متشکل از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو، برای شیائومی می 11 لایت در  نظر گرفته شده اند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما دیگر خبری از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 نیست و شیائومی تصمیم به استفاده از پردازنده میان رده اما بسیار خوب، اسنپدراگون 775G برای این گوشی هوشمند گرفته است. باتری به احتمال زیاد 4250 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد