شیائومی می 11 لایت با قیمت مقرون بصرفه رونمایی می شود

سری می گوشی های هوشمند شیائومی تا به امروز توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را از خود نمایش گذاشته اند. شیائومی می 11 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، مخصوصا پردازنده اسنپدراگون 888 بصورت رسمی معرفی شد و حال قرار است شیائومی می 11 لایت به عنوان جدیدترین گوشی مقرون بصرفه این شرکت با بهره بردن از مشخصات مناسب و سنسور های دوربین قدرتمند معرفی شود.

شیائومی می 11 اولین گوشی هوشمند اندرویدی بود که به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز شد. حال با توحه به اخبار منتشر شده، شیائومی قرار است مدل لایت این پرچمدار را با مشخصات فنی ضعیف تر به نسبت مدل استاندارد و البته قیمتی مقرون بصرفه تر روانه بازار کند.

با توجه به رندر های منتشر شده، شیائومی می 11 لایت به طراحی مشابه با مدل استاندارد مجهز خواهد شد. در نمای جلویی از طراحی ناچ اینفینیتی O برای صفحه نمایش استفاده شده. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده که البته هنوز اطلاعاتی از مشخصات سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده منتشر نشده.

در قسمت پشتی نیز شاهد طراحی مشابه با مدل استاندار می باشیم. پیش بینی می شود که سه سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در کنار یکدیگر قرار گیرند. بر خلاف می 11 که به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده بود، می 11 لایت قرار است به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شود.

اطلاعاتی از رزولوشن در نظر گرفته شده برای سنسور تله فوتو منتشر نشده اما گویا این سنسور توانایی ارائه زوم اپتیکال 5 برابری را با خود به همراه خواهد داشت. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز دیگر خبری از پردازنده اسنپدراگون 888 نخواهد بود و این گوشی مقرون بصرفه قرار است به پردازنده اسنپدراگون 775G با قابلبت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G مجهز شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد