شیائومی می 11 اولترا با جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ معرفی می شود

پرچمداران سری می شیائومی تا به امروز توانسته اند در میان گوشی های هوشمند پرچمدار شرکت های دیگر عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی را از خود به نمایش بگذارند. شیائومی می 10 اولترا یکی از این گوشی های هوشمند بود که توانست با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، مخصوصا در بخش سنسور های دوربین بسیاری از پرچمدارن را به زانو درآورد. حال قرار است شیائومی می 11 اولترا به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شود.

شیائومی این بار قرار است دست پر تر از همیشه می 11 اولترا را معرفی کند. پرچمداری که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، طراحی بسیار جالبی را با خود به همراه خواهد داشت. در نمای رو به رویی پیش بینی می شود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزلوشون WQHD پلاس مجهز شود. برای طراحی صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد شاهد حضور ناچ اینفینیتی O خواهیم بود. بریدگی دایره ای شکلی در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است

این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ برزورسانی عالی 120 هرتز را نیز خواهد داشت. برای دوربین سلفی هم پیش بینی می شود که سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود. در بخش مشخصات سخت افزاری هم شیائومی می 11 اولترا به جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز خواهد شد.

اما اصلی ترین مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این پرچمدار، سنسور های دوربین قدرتمندش می باشد. در قسمت پشتی سه سنسور دوربین این گوشی هوشمند را همراهی می کند. سوای طراحی جذاب قرار گیری سنسور های دوربین، در قسمت پشتی شاهد حضور صفحه نمایش کوچکی می باشیم که به شما این امکان را می دهد تا از سنسور های دوربین اصلی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید.

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و قدرتمند سامسونگ به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 48 مگاپیکسلی پریسکوپ، سنسور های دوربین سه گانه شیائومی می 11 اولترا را تشکیل می دهند. همانطور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند به جدیدترین سنسور دوربین اختصاصی سامسونگ مجهز شده، حال باید منتظر باشیم و ببینیم که می 11 اولترا در مقابل پرچمدارن بنام و قدرتمند شرکت های دیگر چه خواهد کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود