انتشار مشخصات جدید شیائومی می CC9 پرو

شیائومی می CC9 پروو قرار است بزودی با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی بصورت رسمی رونمایی شود. این در حالی می باشد که طبق عادت همیشگی شرکت های چینی عرصه گوشی های هوشمند، مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نیز پیش از رونمایی رسمی آن، کم و بیش مشخص می شود. حال مشخصات جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

می میکس آلفا اولین گوشی هوشمند شیائومی بود که به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده بود. می CC9 پرو نیز قرار است بار دیگر از چنین سنسور قدرتمندی در کنار سنسور های دیگر، برای دوربین اصلی خود بهره مند شود. شایعات از در نظر گرفته شدن 5 سنسور برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند خبر می دهند.

باتری 5260 میلی آمپری می CC9 پرو

سوای این مشخصات که پیش از این مشخص شده بود، حال مشخص شده که شیائومی باتری قدرتمند 5260 میلی آمپری قدرتمندی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. چنین میزان ظرفیت باتری خیال هر کاربری را برای طول عمر مفید باتری این گوشی هوشمند راحت خواهد کرد.

در کنار چنین باتری قدرتمندی، می CC9 پرو قرار است به شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع، مجهز شود. این شارژر قدرتمند توانایی شارژ 50 درصدی باتری 5260 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان نزدیک به یک ساعت را خواهد داشت.

اما تصویر دیگری که منتشر شده، طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند را نیز مشخص کرده است. صفحه نمایش این محصول جدید شیائومی به ناچ زیبا و محبوب واتردراپ مجهز خواهد شد.

با توجه به اینکه در قسمت پشتی این گوشی، هیچ محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده، بدون شک شاهد قرار گیری این قابلیت امنیتی بسیار کاربردی در صفحه نمایش خواهیم بود. با این تفاصیل این صفحه نمایش از جنس اولد و یا آمولد خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !