انتشار مشخصات تلویزیون هوشمند Mi TV 5 شیائومی قبل از معرفی

شیائومی مدتی است که در زمینه تلویزیون های هوشمند فعالیت گسترده ای را آغاز کرده و در ابتدای مسیر هم با محصولات حرفه ای سعی بر تصاحب بخش بزرگی از بازار را دارد. حال مشخصات اصلی تلویزیون هوشمند Mi TV 5 قبل از معرفی منتشر شده است و شیائومی هم این مشخصات را تایید کرده است.

با تایید شیائومی مشخص شده است که تلویزیون هوشمند Mi TV 5 با تراشه قدرتمند Amlogic T972 از قابلیت های جذابی پشتیبانی می کند. به گفته این شرکت چینی، تراشه استفاده شده در Mi TV 5 پشتیبانی از پخش ویدیوهای 8K را ممکن ساخته است. این تراشه نسبت به تراشه های استفاده شده در محصولات قبلی شیائومی 63 درصد قدرت پردازشی بیشتری دارد.

علاوه بر این چیپ ست، مقدار 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 کیکابایت از دیگر ویژگی های این تلویزیون است. در بخش پنل تلویزیون، شیائومی پنل QLED با دقت 4K را که از ساخته های سامسونگ است، برای این تلویزیون در نظر گرفته است. پنلی که از فضاهای رنگی گسترده ای بهره می برد به طوری که در استاندارد رنگی NTSC با 108 درصد پوشش رنگی، در رده بهترین های بازار قرار می گیرد.

همچنین شیائومی از فناوری MEMC برای کاهش تاخیر در تصویر و حذف تار شدن تصویر استفاده می کند. تلویزیون هوشمند Mi TV 5 شیائومی در تاریخ 5 نوامبر به صورت رسمی رونمایی می شود.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ